Friday, October 10, 2014

PortLuck Group

hai uolls
ni nak update psl portluck group ni..
aku ada portluck group kat office..
semua kawan-kawan opis..
tapi lain-lain department la...
eh aku ni bukan mastermind pon.. aku numpang glamer jee..
kihkih
ni 2nd port luck kami..kami buat dekat rumah kakak kawasan
rumah yang paling aku suka banyak angin masuk.. tinggi pon tinggi la..

1st port luck kitaorg buat dekat tasik je konon-konon nak santai kannn..
kahakhahk tapi ada kejadian cemas menggusarkan pulak terjadi.. so xde la havoc sgt jadinya

so bila buat dekat rumah orang kemian lagi bersantai..siap potong2 buah rewang-rewang lagi
memang aku salute dekat dorang.. kihkih mmg org kuat dapur..aku ni? tukang makan..khakhaahk

plan nye berbulan pastu mesti asik tangguh sampai weolls decide tak nak plan la.. asal plan beria postpone je kan.. so yang ni memang tetibe je dlm 2minggu tu terus je gebang-gebang terus je on..

hebat taw deme ni..menu utama nye steamboattt kihkih sedap ke idak? eh harus la sedap sebab aku tengok deme menapau kemain lagi after that.. aku tak minat steam2 ni..so aku tak rasa nak makan..
1 ye..kalau korang nk join portluck.. jangan la disebabkan kita xsuka makanan ni..orang lain yang nak bawak benda tu xleh bawak..terima dan hadap je seadanya.. jgn sebab kita tak makan so orang lain pon tak boleh makan.. tak baik camtu..sebab masing-masing ada selera masing-masing.. so kalau majoriti suka ko akan jadi minoriti..so minoriti harus ngikut.. tu pendapat aku je la.. tapi kalau leh negotiate dengan kawan-kawan sampai jadi ok jaaa.

macam2 ada.. spaghetti ado..nasi ado..kek ado..ice cream home-made ado..rojak buah ado (sengkuang cicah kuah rojak sedap oiii) begedil ado..lauk-pauk ado.. semua hebat-hebat bila beraksi di dapur tawwww

aku? bawak sambal daging campak-campak aku tu je la.. heh x puas hati dengan masakan sendiri.. tapi hadap je la kan... sedap ke tak sedap aku makan juga masak sendiri la katakan..

gambar? ala tak banyak sume sibuk makan je...kihkih

ni antara menu.. haa ni bukan full menu eh.. kihkih
ada lagi xhidang ms amik gmbr ni..

muka aku plg depan tak reti nak amik angle camne..nampak nauu tembun nye
time ni memang da lambat benar nak masuk opis wehh..
sorry gambar tuan rumah takde..
so gambar sapa yang ada je la.

aku ni apsal asik kena kepit dengan 2 orang makyong je ni..kahahkahk

kakak kawasan no 2 tudung hijau dengan gaya pengawas dia tu..kihkih

eh pandai posing rupanye tudung hijau tu..kihkih


posing je la seadanya.. dengan aku bajet-bajer model..kahahkahka

ok ni groufie dalam lif.. hahaa 
bukan buruh kontrak nye tempat yea..
lif ni tengah renovate kot..
dalam ni semua ada ckup lengkap..
padat lif.. kihkih
aku kalau groufie ni memang nampak tembun
sebab tak pandai nak adjust..






No comments:

Followers

Popular Posts