Monday, September 29, 2014

Stroller Hunting

hahaha

nak tergelak pon ada bila cite psl stroller.. semua gara-gara stroller scr6 aku letgo skali dengan carrier scr7 yang bolleh attach dekat frame stroller tu dengan harga RM150..

condition tiptop giler.. tapi idak la cutting nora danish... kihkih tapi carrier paling tiptop la weh..sayang pulak rasanya..tapi dari menyemakkan rumah mari la meletgo apa yang patut.. iolls pon dah ada stroller lain kan.. yang kecik sikit..

aku beli scr tu 1set xsampai RM600 pon..tahun 2009 yea..bukan tahun 2014.. dengar cerita sekarang makin naik harga nye..macam harga emas.. sebab dulu kalau dekat mall price dalam rm470 ada less 20% sekarang udah rm600++ perghhhhh

dulu aku beli thru mudah.my je..biasa la..aku ni kan penjimat..harus mencari lagi murah dan murah lagi... kihkih.. memang dapat la..orang tu pekerja kat kilang scr ke apa.. haa memang rege terbaik aku dapat.. yang orang ingat rege stroller riban-riban tu la.. padahallll..

stroller scr ni ala-ala quinny juga la cutting dia..masa tu paling tiptop la.. kakhahkakh.. sebab nak beli quinny xmamfuu.. hihihi.. nak 3wheel sebab nampak moden..kelakar bila ingat masa hunting stroller untuk Rania ni..
giler berjimat aku buat.. giler-giler kami laki bini survey taw..

last-last aku letgo rm150.. ok what..stroller usia 4tahun dah kot.. padahalll aku x survey market price stroller tu pon.. xpa la..sedekah.. rezeki pembeli tu.. pastu ada pulak cubaan membuat aku menyesal menjual dengan harga tu..haha tak patut tawwww

terbaca dekat page ni mama zie ni kawan aku la share ni.. pasal harga terus tergelak-gelak ingat balik
part yang siap follow orang tolak stroller yang di aim.. hahaha memang tu pon aku buat dengan pak ajid.. dok tengok stroller orang mana yang smart..pastu google.. kahkahah

kadang-kadang orang yg tolak stroller tu pon perasan kot aku duk usha je.. pastu orang tu pon cam jalan bangga2 kan..ye la tolak quinny kooo..kahahkahkahk.. harus bangga... eh ke aku je speku lebih kat orang tu..tak baik nye aku ni..

so untuk kengkawan ku yang tengah survey2 stroller..pilih la yang terbaik.. yang jimat space..yang leh pakai lama.. yang bernilai..kihkih.. yang safety sbb nanti anak kita juga duk dalam tu...

ada gambar2 lama kakak je.. eh rindu pulak nia kecik2

ewahh jeling-jeling pulak dia..
gambar tahun 2010 masa g genting..

haii benda baru closeup lebey sikit.. 
kihkihkih

last but not least my encem dalam carrier yang digelar scr7

sokayyy tamat la riwayat kesan degil.. selesai sudah jodoh kami sekeluarga dengan scr6 ni.. opah DoubleR cakap napa basuh tu? nak jual dah..ada orang nak beli... eh dah taknak beranak lagi ke? ewahh ada can la opah cakap camtu..kahahkahka.. hampir umur si kakak 5tahun selesai dah jodoh kami..

stroller baru pon kami dapat dengan harga affordable..serta mmg spec yang kami aim2 kan.. selesai dah..pkai sampai close production.. amin..

No comments:

Followers

Popular Posts