Tuesday, September 30, 2014

Semua Kolagen Tak Sama

Adakah Semua Kolagen Sama?
TIDAK. Sumber kolagen dari haiwan adalah yang terbaik kerana ianya mudah diserap oleh tubuh badan. Dan sumber kolagen dari ikan laut dalam lebih mahal dari kolagen haiwan darat kerana sukar untuk diperolehi.
Kolagen yang bermolekul ringan adalah yang terbaik kerana dapat diserap dengan mudah dan membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan lebih berkesan. Hasilnya, kulit merasa lembap, semakin anjal dan lembut dan warna kulit akan menjadi sekata.
Tak perlu berkira sangat untuk berikan yang terbaik kepada badan sendiri. Bayar lebih sedikit untuk mendapatkan kolagen yang berkualiti adalah lebih baik dari terpaksa bayar lebih gara-gara tersalah makan kolagen yang bajet.
Shaklee Collagen Powder (SCP) dari sisik ikan merah adalah sumber premium kolagen. Kadar penyerapan lebih tinggi dan pencemaran yang rendah berbanding haiwan di darat.




saya pun dah terjebak dengan kolagen ni..sebelum ni pernah la survey-survey kolagen lain tengok kawan-kawan opis makan.. tapi finally terjebak dengan colagen shaklee more trusted gitewww

No comments:

Followers

Popular Posts