Tuesday, September 30, 2014

Air Freshner

hahah dah xda kijo ko dok update psl menda ni..



hahaha boring bebeh.. keje? eh meja lincin lincau ni..bos tarak.. rajin pulak..
nak failing sistem down.. yang utk reference dah selamat failing dalam float file..
minit mesyuarat? eh settle dah..tggl nak update laporan je sikit je lagi..
otak tepu..
tengok pak ajid on fb terus..

Mama : Jom Balikkk..boring.. kerja dah siap (hahaha xde orang nak layan aku gosip leee tewww)
Papa : aik (biasa dia yg ajak aku balik.. sekarang dia dah jadi lebih berdedikasi..hahaha)
Mama : acah je...

hahaha... aku pun ternampak air freshner baru beli lastweek..memang nak letak dalam bilik office ni.. kasi wangi-wangi syahdu damai giteww... kahakhakha.. aku pelik eh pesal x bau sangat niiiii
semalam aku tgk cara aturan dia bukak tutup je.. ni pesal tak bau..nak tengok balik dah buang kotak dia..
pastu saja longgar2 penutup lagi 1.. haaaa baru berbau kooo
wangiii damaiii nyamannn perghhh rasa nak tido.. hahaha

memang aku suggest sapa nak damai tenang di saat2 nak closing date shaklee ke apa ke beli la air freshner.. cair yang betul2 best..orang cakap lavender is better..tapi pada aku ini dah ok sangattt.. damaiii

hahaha psl air freshner pon boleh jadi isu...

ritu iolls pakai perfume kat PD..sembur biasa-biasa je.. MIL leh tegur.. eh yan sapa main minyak wangi ni..
isk isk isk tersegan iolls rasanya bila MIL tegur.. kahahkakha..terwangi sangat yea mak... yan yang pakai perfume mak.. hahaha..owh mak ingat budak-budak main minyak wangi... hahahaha
perfume gift dari master cery.. crabtree rose.. bau air mawar gitewww
gambar google eh..sok kita update baru..

pada aku perfume kena ada at least 2 kot.. supaya idak la asik bau sama.. kalau boring leh tukar yang satu lagi.. tengok mood juga..kalau mood manja2 pakai la rosewater ni.. haa gitewww...

1 comment:

Unknown said...

jelesss..ahaha

Followers

Popular Posts