Wednesday, October 01, 2014

Lazerrr nya Kakak

last week balik PD..
sekian lama tak balik PD padahal dekat je ponn
ada je program..kenduri la apa la..keje la...

kalau balik pd pon tak buat apa.. kalau rajin masak-masak la.. pastu pak ajid bukan rajin nauu nak bawak g beach ke hapeee duk tersadai je kat rumah..
cuaca kat PD cam biasa hot peri-peri gitewww.. nasib takda orang kat rumah so boleh menumpang sejuk di bilik MIL sebab ada ekonnn.. kihkih.. kebetulan mak mertua cakap nak masak nasi lemak pagi tu.. aku menantu yang malas sgt laaaa melapang dada..hahahaha.. takat goreng telur mata utk laki sendiri jerkk.. tapi satu hari suntuk la ko hadap nasi lemak tu yea.. hahaha

manja wehhh pagi tu telur mata pon MIL gorengkan..aku goreng utk tengahari.. giler makan banyak perghhh
ahad PD xhujan..saje je sabotaj tawww.. (ingat hujan tu dari ALLAH swt) sabtu elok je hujann.. hihihihi
disebabkan tak hujan tepat kol 12 aku menarik diri ke bilik MIL menyejukkan badan.. hahah sesambil memejamkan mata.. ekon on..kipas meja on.. hebat kann? bayangkan coklat pon leh cair tawww..subhanallah

aku ni bajet nak tidokan encem sesambil curik tulang nak pejamkan mata sendiri..kahkakhahk elok je dalam kol 1.30 aku tengok encem dah hilang..si kakak je keluar masuk bilik wan dia.. dia pon sama nak ekon je lebih..kihkih mulut potpetpotpet.. rimas aku nak shortnap pon xbleh..xlena asik dengar potpoet dia ngadu...

mama bla bla bla mama bla bla bla bla.. grrr geram aku..tido waktu camtu xelok yea..mudah migrain dan sakit kepala.. ..last2 dia bengang aku tak layan dia.. dia cakap " Mama ni asik tido..tido..tidoo.. ha tido la sampai esok pagi..." aku dah erkkkk nak tergelak-gelak dah dengar di sound aku..

aku terus cubit2 pipi dia..aku cakap..tido menda kalau kakak asik potpetpotpetpotpet... hahahaha pastu dia gelakkk.. grrr mmg kuat membebel tawww dia tuu.. tapi dengan kitaorang je la..depan makcik pakcik behave je.. stress aku dia sound camtu.. nasib anak yang sound..kalau MIL? hahahaha telan airliur ajak pak ajid blk kl terus..kihkih

hadoii kakak..
ko boleh pikir dia tanye

Kakak :mama kenapa olaf tu tangan dia kayu..
Mama : dah memang orang reka dia letak kayu..
kakak : yela kenapa letak kayu...
mama : haishh yela dia kan kartun orang yang reka dia tu ikut suka la nak letak kayu ke batu ke apa..
kakak : yela napa olaf ada tanduk kayu jugaaaaa

cik prozen iolls buah hati pengarang jantung...

haaaa sel-sel otak tengah berhubung dengan pantas dan jaya sgttttt seteres aku nak jawab..soalan SPM pon tak macam ni tawww.. selalu soalan-soalan macam tu dia tujukan kat aku..pak ajid relax je otak dia.. pak ajid cakap.. jawab la bukan susah pon soalan dia... ewahh mementang aku yang kena perah otakkk..dia relaxx je kann...





No comments:

Followers

Popular Posts