Wednesday, June 11, 2014

Parut?! sila pergi jauh-jauh

semua wanita nak nampak cantik.. tipu la kan klu ckp xpe xkesah bab cantik ni.. asal suami suka.. tapi dlm diam mesti ada skincare juga kan korang amik? tahukah korang skincare tu kdg2 repair secara luaran.. eh klu skincare shaklee xkot.. >OBSES SHAKLEE< haha.. yang nak putih kan kulit aku paling risau skincare nye menipiskan kulit juga... kdg2 sorang seller jual2 byk2 produk..korang konpident ke produk yg dia jual? dia da try sume produk ke? huhuhu.. aku ni kan klu nk bli skincare mesti tgk kulit muka org yg jual dulu..haha.. tu tebiat aku..

ok frankly speak..amboih london sgttt
aku dulu muka memang banyak parut.. ms sekolah taww.. malu la.. muda remaja muka paruttt
1. parut kena minyak sbb goreng kopok lekor xbetul skill
2. parut guna makeup.. dulu aku ada group tarian..so makeup2 la... xreti nk beli makeup apa ms tu..try la avon.. amik ko..cam melecur kulit aku.. bibir kering sampai kt kulit2 tepi tu.. serius aku fobia dgn avon..mayb x sesuai dgn kulit muda remaja aku time tu..

parut dan gelap la muka aku..sorry gambar ms sekolah xde.. haha..sbb time tu xde hp lagi kan.. xde la save..gambar sume print pastu dia ada karbon ke apa tah yg panjang tu..filem eh.. ha...

malu giler..bapak kawan aku tegur..haiiii nape kulit ni... suruh anak dia belikan vit e.. baru aku taw function vit e taw.. naif zmn sekolah xtaw jenis vitamin.. kawan aku ni retis la.. so mmg dari kecik berlakon..mak dia jg la kecantikan dia tu kan.. aku beli vitamin e tu aku buat sapu je kat kulit muka.. alhamdulillah sgt.. org ckp klu nak lagi berkesan..mkn dan sapu..tapi aku ms sekolah mane la masyuk nak mkn n sapu..nak mintak mak duit beli vitamin e pon xsanggup derrrr.. aku guna duit sekolah je yg aku kumpulkan..vit e kan mahal.. so hasil vit e yg aku sapu tu.. memang kulit xde parut..klu aku ckp korang kulit aku penuh parut dulu mesti korang xpercaya..sbb korang hanya tgk gambar sekarang.. tapi dulu aku x kenal vit e shaklee lagi

so sekarang aku nak suggest korang try la vitamin e shaklee.. more organic.. time tgh promo ni..cantik2 kan kulit korang..repair skin dari dalam.. kalau nak sapu dekat kulit ko cucuk sket je dengan jarum..pastu picit..sapu thin layer..jimat-jimat taw.. inshaallah..

jom korang try..
aku selalu share dengan kwn2 aku testimonial dorang bila dah amik

yanti
0173868275

No comments:

Followers

Popular Posts