Thursday, June 12, 2014

Mahu Lebih Tenaga?

| PERFOMANCE DRINK SHAKLEE |
√ Musim panas macam sekarang ni memang sejukkkkk je anak tekak kalau minum ni...lagi2 time puasa nanti..
Golongan yang sesuai dan memerlukan Performance Drink Shaklee termasuklah:
1. Para ibu yang menyusukan anak
( breastfeeding mother ).
2. Mereka yang mempunyai gaya hidup yang aktif dan aktif bersukan.
3. Mereka yang berpuasa. Sesuai untuk sahur dan berbuka.
4. Para pesakit yang menghidap gout.
5. Mereka yang kurang minum air dan dehidrasi.
6. Jika anda sering diserang sakit kepala atau migrain.
7. Anak-anak yang demam.
8. Mereka yang terasa nak diserang demam atau sedang demam.
9. Sebagai pengganti kepada minuman isotonik lain yang berkarbonat dan gula berlebihan.

ni aku dpt dari fb sid nama wanna kot

thanks wanna for sharing..

aku kan sebenarnye mls nak share apa contain supplement2 ni..sbb kadang-kadang korang semua memang dah tahu kan... ke korang terlebih tahu dari aku? haha.. aku rasa before korang beli korang dah study macam-macam...aku rasa korang sekarang ni nak taw khasiat dan keberkesanan kan? 

ok aku ada sharing-sharing cite..biasa kitaorg ni berborak je psl testimonial ni.. screen capture jarang aku amik.. kawan aku ni keje syif.. ok.. mmg rajin keje..kadang-kadang dok cover orang lain punye syif.. 4syif direct xbalik-balik.. giler kooo... byk betul tenaga dia..aku ni kje 8-5 pon blk rumah rs nak pengsan..pdhal keje duduk menaip jawab telefon.. mcm buat bangunan penat dia.. haha.. pastu tetibe dia tayang Performance Drink dekat fb.. rupa-rupa dia ckp ms start syif kt aku 4 je..dlm diam 6syif perginye... amboihh katanya dgn performance drink dia dpt backup tenaga dia.. amboihhhh begitu bertenaga ko..kalah revive isotonik tu eh... better performance drink dari korang minum air gas2 tu.. so kalau korang jenis kerja dekat site ke..tengah panas ke..rajin bersukan. ada banyak keje dekat luar opis or keje syif mcm kawan aku tu..memang sesuai amik performance drink ni.. eh bukan aku ckp taw.. kawan aku ckp.. lebih bertenaga..dia pon sm je mcm aku..culas.. mengulat kuat.. aku geram sbb performance drink dia x abis2... eh dah kenapa x abis2? bila ko nak beli yg baru dgn aku? hahaha

tettttt dia msg..mggu ni nak performance drink 1.. wakaka.. good girl ah dia tu.. 
nanti aku nak suh pak ajid plak buat experiment dgn performance drink ni.. warna dia oren.. so aku nak tengok sejauh mana keberkesanan dia... haha

korang nak try performance drink?

Yanti
0173868275

No comments:

Followers

Popular Posts