Tuesday, June 10, 2014

Botak? Gugur?

Nourishing Scalp Treatment by Shaklee
ok ini serius.. pelik kan..aku duk promot set rambut gugur dengan serum kepala shaklee tu.. tapi aku sendri xpernah cuba.. adoi kebajetkan apakah yg aku amalkan..
allah bukakan pintu hati try juga serum tu.. geramm taw.. mungkin sbb hormon kah rambut kemain byk gugur..ms cuci rambut mmg kalau diraut kan banyak gilerrr gugur.. ms sikat gugur lagi.. tu blum lagi masa senggang..sesambil tgk tv..rambut tu luruh je..ibarat daun kering..
adoiii kebotakan apakah ini? eh mmg la aku pakai tudung kan.. alhamdulillah.. tapi xkan ko nak biar laki ko tgk rambut ko yang semakin menipis tu...?

ok la..pejam mata.. amik stok serum tu..apply.. eh aku bru pakai serum ja.. syampu ritu pakai jap..pastu stop.. pakai syampu rejoice je.. biasa la..pemalas nk conditioner bagai.. lepas pakai syampu lap lap kering rambut sket.. aku letak la serum tu.. memula try dia ckp 20titik je pkai.. aku pon titik kat tapak tgn 20titik.. eh x terkira plak 20 titik.. pastu sapu kt kepala.. pastu urut2 picit2 manja.. punye la lurus nye..da urut2 aku bilas plak rambut..kakaka.. eh tapiiiiiiiiiiiii ok taw.. mmg kurang la helaian rambut gugur iteww...

2nd time pakai terpikir.. eh kt kotak tulis lepas pkai serum leh hair dressing dah.. eh.. maksudnya xpayah basuh pon xpa..pastu serum boleh apply dekat rambut kering juga.. eh eh.. tu la ko..excited sgt nak pakai..x baca betul2... sekarang..aku syampu cam biasa.. pastu kering2kan rambut..titik terus serum kat kepala..xde letak kat tapak tangan dah.. pastu rasa sejuk n fresh je kepala.. haha best sgt.. alhamdulillah kurang dah rambut gugur aku.. klu x.... scary mary tawwwwww huhuhu

aku suggest la korang try serum ni dulu.. kalau xnak try 1set pon xpa..alah aku phm la..dlm keadaan penjimatan skrg ni.. haha baik beli benda ni dari korang g yunyun tu..pastu kena kenching lebat2 dengan depa.. haha

eh nak try?
yanti 0173868275
fb : Yanti Ramli

No comments:

Followers

Popular Posts