Tuesday, June 10, 2014

Naik KG? OMG....

set diet bajet
aku sendiri memang amalkan la..
klu x amalkan camne nk maintain..
nafsu mkn kemain lagi mencanak-canak
especially bab desert.. ohoi jgn dickp..
cheese/chocolate apa aja klu desert..

alhamdulillah maintain.. eh yeke?
klu dengan contraception family planning yg aku amik tu
mmg berat sy naik.. naik uolls.. 3kg naik...
3kg je..tu pon sbb aku da cut dgn set ini..
klu aku x amik set ni? mau 10kg kot.. serius sgt..
better kita kontrol berat yg akan naik kan..dari kita biar dia berterusan naik..

eh serius down kan klu berat naik.. haha
aku da alami..so aku phm perasaan org yg naik berat ni
sbb dlu aku selalu ckp kt kwn aku..alah mne de berat sgt ko tu..
skrg? kena batang hidung sndri..
bila berat naik..? bdn rasa berat..makin mls nak buat kerja.. nak sapu rumah.. nak berdiri basuh pinggang > eh ke sedia pemalas aku ni?<
keje nak duduk je..haha... layan anak.. nak kejar anak pon mls..camno tu? serius penyakit naik kg ni taw

lastweek aku g timbang kat lab ms hantar vivix kat kwn aku..eh turun plak 1kg.. alhamdulillah..turun la..trun la... haha current berat aku..47kg-51kg.. kakak yang amik vivix tu pon ckp klu amik depo mmg berat naik..terutama tang lengan..ha ko aku prsn..pesal tah lengan aku cam bodybuilder.. haha..kemain keras lagi

nak berjalan g mall pon mls..haha bagus gak jimat duit..haha

so mmg aku suggest la..amik la set diet bajet..utk trial mula2 kan.. tapi ada bajet lebih amik la full.. sesambil hidup cinch perisa caffe latte yg awesome tu..

No comments:

Followers

Popular Posts