Sunday, March 06, 2011

move to new blogga add

finally ini keputusan yang aku amik untuk elakkan beberapa perkara...
aku da bincang dengan mr.papa.. then dia cakap tukar je la.. beralah... jangan keruhkan keadaan..
bak kata cousin aku ini da kira cyber war..ntah..aku tak rasa aku yang mulakan dulu.
.>betulkan aku kalau aku salah<
serius mungkin salah anggap dari pihak itu yang membuatkan benda camni berlanjutan... argh biar r.. even aku taw benda tak kan selesai kalau aku diam je..tapi mr.papa cakap sabar..sabar...sabar..........
mungkin juga salah aku kot..sentap tetiba...tapi orang yang baca lebih tahu..bukan aku p baca blog dia pun..cousin yang bgtau dalam email benda ni..haishhh...dia yang cakap cam ada kena mengena dengan entry aku..aik ini da berbaur unsur-unsur kekeluargaan..huhuhuuh..dan demi menjaga maruah mr.papa juga aku rasa perlu kot buat camni..
sangat tak brader weh bila aku dalam keadaan camni..ilang semua ayat-ayat der aku..hukhukhuk

No comments:

Followers

Popular Posts