Saturday, March 05, 2011

wedding OYA

ni nak cerita pasal wedding OYA or Tengku Syarifah Norasyikin or deq'ya...oya ni kawan sekolah masa kat teknik..suka aku kawan ngan ooya ni sebab oya sangat brutal orang nye..duduk sebelah jali yang agak lembut..korang leh bayang tak camne?ekekeke..oya paling gengster sampai cikgu suh dia duduk asrama..kira kalau sekarang digelar otai babe...pastu belakang oya ada lak 2makhluk yang asik la bergadoh..ada ke patut dorang leh bergadoh pasal seekor nyamuk..yang sorak cakap yang ni bela nyamuk..yang sorang ni cakap yang tu bela lipas..ekekeke

kalau boleh aku nak stay kat zaman sekolah menengah..sebab banyak benda yang best..lepak ngan oya tak boring sebab oya suka nyanyi..suara oya sedapppp..tapi oya taknak masuk mentor....

tapi tu dulu oya da kawen..amik berkat bulan anyvesary aku jugak..Februari..wedding oya sangat la best...jeles aku..aku rasa cam nak sanding lagi..dan oya juga agaknya heppy nak kawen...dia membesar bagai johan...tapi oya still chanteks..tak sangka awek brutal zaman sekolah transform menjadi seorang gadis ayu.. aku ingat lagi pesan apiz suh sampai kan kat oya "da standby ke untuk malam ni?" ekekeke...sengal kan masing-masing..

tapi disebabkan kesuntukan masa..nan hado gambar kami bersama perantin..ada tu ada..tapi from official photog oya la...oya..ada tak muka aku yang cun ni? kalau takda..ko sanding lagi amik gambar ngan aku...ekekekek

korang happy viewing picha oya..some of pic from shelly..also my bff
rania duduk bersimpuh..hikhikhik..sibuk nak naik stage pelamin..ekekkee

oya cam zaman dahulukala siap ada persembahan..


owh rasa nak sanding lagi sekali sbila tengok kipas bulu oya..eheheheh

masa pengantin tiba...oya chantek....
singgahsana oya..frust xdapat gediks atas pelamin
tempat oya bersantap..sangat chantek..
kami tengok dari tepi je la..papa tengah makan...

kusyuk kan kami tengok perantin..hikhikhik

No comments:

Followers

Popular Posts