Tuesday, March 08, 2011

Sindrom Penyakit Berjangkit

hari ini di opis saya rasa mau tido..tapi tak mengantok..saya rasa mahu makan..tapi perut kenyang..kenapakah?

mula la depa sume menyebarkan speku-speku penyakit berjangkit telah tersebar ke dalam bilik ku kat opis ni...ekekekeke..adeh...sebab yang telah berjangkit sekarang ni hani..wah..korang speku korang membuat acik terpaku jah...

tapi apakah daya..tidak terjangkit lagi...sekiranya ada alhamdulillah..rezeki allah nak bagi..wa terima derr...wa doa tiap-tiap hari agak dimurahkan rezeki..so kalau wa dapat tu kira rezeki yang allah bagi..

kat opis ni memang suka benor sebarkan penyakit..bersambung-sambung..dulu cepat gak nak jumpa sekarang ni sume nak amik cuti 90 hari..jadi rasa berjanggut gak kalau ada gossip hot...hikhikhik..

owh penyakit apa? PREGNANT la..ekekeke..takpa aku bagi chance kat korang dulu tau..
aku rasa penyakit yang aku alami ni bersangkut paut dengan semua yang aku guna dan pakai..baru je pakai..jumaat lepas..amik ko..terus demam..bak kata elly torkojut tu..amboi ke main lagi ko cakap..

selepas lahirkan rania memang wa tak pernah kena demam camtu...teruk gak la..so nak bertahan menghadap side effect tu alamak ai..1minggu der..pengsan wa...ekekekek..
semalam berat wa sudah 47kg..kalau wa kena tunggu 1minggu der...mau turun 45kg...ekekeke..abis wa hanya leh makan 2sudu nasi lemak je der...sangat tak brader bila wa makan sikit..sebab wa memang kuat makan...der lu kena ingat der...lu kena ingat wa ni memang kuat makan walaupun badan wa kurus der..sebab wa ada tank besar der..ekekeke..

mungkin badan wa dalam proses suai kenal hati budi tu yang take time..badan wa kan da biasa dimanja-manjakan...sekali dapat hamik ko..muntah belanak..ekekeke..
ha tu dengar ayat muntah tu bertambah kuat la speku korang kan? ekekekek...

p/s : der...kalau ada berita gumbira wa roger and out yeah..

No comments:

Followers

Popular Posts