Friday, March 18, 2011

kasut...kasut..kasut

tadi lunch hour selepas memberi cik tummy mkn...ter"round" pulak dalam jj..ye r..teman sekali kak ani yang bajet nak cari selipar solat..hihihihi
selipar solat apa yang ada dalam vincci..sudahnya bukan selipar solat yang kak ani beli..

giler la..vincci sale weh...sandle ala2 gipsi yang aku aim da jd 50% less..gilerr murah..tu sume pengaruh tak sihat untuk kurangkan tabungan aku tu..ekekeke..aku da buat bajet ni berapa patut tabungan bulan ni...1keping cek belum cash lagi..1lagi bakal menyusul...so aku bajet semua cek tu aku nak masuk tabungan tanpa dihala ke arah kegumbiraan sosial..ekekeke..

tapi...tapi...tapi...

bukan sale 50% je..sale 70% pun ado cik jah oiii..tu aku leh tahan lagi..tetibe terpandang lak la sorang cik kak ni grab kasut sale tu sampai 3pasang..adoiiii..terbeliak biji mata acik ni..ekeekek..terjeles pulak...
nasib muhasabah diri..dan nasib gak tak terbeli.ekekeke >ingat nak cakap kat pak ajid nak beli kasut keje..<
padahal lastmonth baru beli wedges hanalei tu kan? tapi tu bukan untuk pakai keje..aku lebih selesa pakai kasut keje bertutup..nampak kemas..nampak sikit gaya korporat..event nampak keparat..ekekeke

tu la dia pompuan dengan kasut tak dapat dipisahkan..ekekeke..adoiiii
muhasabah diri dan poket sat...


No comments:

Followers

Popular Posts