Wednesday, November 03, 2010

sesi melalut di malam-malam

ahahaha..dari semalam mak type tajuk je noks..konon-konon idea tengah mencurah..tapi tetibe ja mr.papa tak sihat..terus terbang ke langit idea yang ada...hurm..lately ni bz taw..nextweek office i nak kena audit lagi..pergh time ni la kalau korang nak tengok mereka yang malas tetiba jadi rajin..ekekkeke..termasuk la aku..kuikuikui 
letih tak ingat weh..da la update fail meja..tapi mak sadis sket la..kena buat bos punya sekali..hukhukhuk..sentap taw..bos punya aku kena buat..kena combined semua-semua unit nye info..nasib la sempat siap sebelum aku berjimba di genting semalam..ha?!! GENTING?!! iye semalam saya membawak anak dara saya ke sana..sempena birthday dia la..tapi pagi tu sebelum naik ke tanah tinggi nia terpaksa di bawak ke klinik untuk imunisasi injection 1tahun punye.. iaitu MMR..utk demam campak beguk dan rubella..nasib nia tak demam..kalau tak susah jugak nak berjimba jimbe..ekeeke.. so korang bertabah la tunggu n3 mak kat genting nanti yea..rasa tak puas lak..nak repeat lagi..kuikuikui...adik-adik ku..next plan yea..

so sepanjang minggu ni kecuali semalam muka saya rasanya ada la seperti ini
muka senyum tapi cam nak marah..eheheh..penuh prasaan semak je kan..

semalam masa kat genting..muka gaya cenggini je..hihihih

No comments:

Followers

Popular Posts