Monday, November 08, 2010

Adakah Saya kuat Berangan?!!

ahahaha..over ok..camne dpt n3 tu? ahahah..lanjutan daripada angan-angan minah jenin la ni..konon nk buat belog jugak..argh..dia memang cenggitu..orang berblog dia pun nak..tapi dia ckp after dia kawen la kn..nk privacy b4 kawen katenye..porahh...i taw u teruja..

tak payah la nak buat kalau u takut orang muntah..kita buat apa yang patut je..tapi kalau u up n3 dengan niat nak membuat orang jelik..better berhenti..wakaka... 

da..da..back to topic..iye saya kuat berangan..tapi angan-angan tu sy selalu jadikan kenyataan noks..kadang-kadang berangan membuat kita puas...ye la..nak dapat benda mahal..so better berangan..kot-kot leh masuk dalam mimpi pun da ok la..xde la kempunan senah oii...hari ni saya berjaya membeli wedges cap zara..wakaka..yang ni saya tak pernah berangan tau..tapi mr.papa realisasikan..dia cakap try something new..tapi saya amik pada rege mampu milik..ehehehe...shuhhhh rahsia kan benda ini..saya rasa mane yang menjadikan saya idola pasni mesti p zara jugak..wakakak..ada ke idola? ada...mayb orang tu silent reader..

kepada kawan-kawan sila jangan muntah tau baca n3 gediks lagi berlagak tahap dewa ni..wakakak..bukan..bukan...tidak..tidak..saya tidak berlagak..saya bergurau je..korang paham kan kan?tak paham? argh..sila bagi paham..

mama mica..mama tehah..mama icha..harus paham..kuikuikui..alah jah.. klu aku beli mesti la yang murah...hakak bukan orang kaya..bukan kerja ceo gaji ribu riban..hakak jugak bukan anak datuk..tadi after balik beli kasut..saya da terberangan 1handbag.....ekekeke..

so mari la kite mula kan session mari berangan dan berdoa muga tuhan mudahkan urusan kita untuk dapat apa yang kita idam kan..

3 comments:

sue said...

Berangan tak kena bayar dik oi..so silalah berangan.Pedulik apa org nak cakap..ahak!
I pun nak berangan juga..dan memang suka berangan..hahhahahaa

Mama Rania said...

ahahaha..suka kn?kuikuikui
jom kak sue..kt tubuhkn kelab mereka yg suka berangan..kuikuikui

moklong said...

ina pun suka berangan... smpi kekdg duk senyum sorang2. hahahaha...

Followers

Popular Posts