Monday, September 27, 2010

Cinta Ini = cinta saya dan dia


ades tetiba je jiwa raga nak menjiwang pulak..ekekke..saje je nak up lirik lagu ni..mula-mula tak suka..tapi bila dengar lirik dia..alamak..tersuka pulak..lepas tu terus nak terdedicated dekat mr.papa...semua nye sebab "TER" ekekeke... hahahah.. dari mula berkenalan lagi mr.papa selalu dedicated kan lirik-lirik lagu kt ai..dulu time dapat hantar sms secara percuma..ahahhaha..betul percuma...beribu sms kami hantar setiap hari..semua percuma..banyak la lirik lagu..tapi dulu hp cikai mane leh save sms banyak-banyak kan...eh nanti la cita pasal sms percuma ni.. korang baca dulu lirik lagu yang saya suka ni...semua bahagian lirik saya suka..semua..setiap patah perkataan....owh mr.papa i'm in love with u

______________________________

Betapa Engkau Menyintai
Agungkan Aku Bagai Seorang Puteri
Selalu Kau Puja Diriku Ini
Melayang Aku Tak Memijak Bumi

Namun Terkadang Ku Rasakan
Apakah Sikapmu Tak Berlebihan
Aku Wanita Tak Sempurna
Bukan Sekilaunya Batu Permata
( bahagian ini paling-paling disukai)

Marilah Bersama Jalani Cinta Kita Apa Adanya
Saling Mengerti Dan Sudi Menerima
Kita Manusia Biasa
Marilah Menjaga Kesucian Cinta Rahmat Yang Kuasa

Saling Berpadu Hati Untuk Berdua
Dalam Dakapan Mesra
Nikmati Suka Berbagi Duka
Seiring Denganmu Aku Bahagia
Genggam Jemari Dan Berjanji
Setia Selamanya Sampai Akhir Nanti
______________________________

p/s to mr.papa : biar banyak mana dugaan...biar banyak mana tekanan..biar banyak mana cacian.. biarkan sahaja...sebab orang tak akan biarkan awak menangis kesedihan meratapi semua halangan seorang diri..
~me, rania n my family is always with u~

touching cam haremmm..tetiba je kannnn..ekekekek..da la korang sila jangan muntah membacanya..ni kalau si sharina azwin baca mau la 40malam jumaat dibahankan saya..huahauhau...lantak la..ada aku kesah?!! ekekeke

No comments:

Followers

Popular Posts