Wednesday, November 19, 2014

Throwback Give Away Mama Cery

hai korang

hew hew hew.. imbas kembali zaman lampau..
muahahaha

aku join Give Away yang kakcery buat dekat blog dia..
hebat dapat vitamin e kot masa tu

sapa sangka..
dari beli trial set.. rm80 permonth
pastu join GA camni dapat free vitamin e sebotol
pastu jadi ahli shaklee...
pastu sekarang alhamdulillah 4 angka dah...

GA ni tahun 2011.. pergh lama nya baru terbuka hati nak serius n jana 4 angka..
hujung 2013 ha bru dapat 4 angka n kekal sampai sekarang
doakan aku dapat 5 angka tahun depan k..
amin kan yea

terima kasih korang..

nak imbas balik GA yg buat aku menang hikhik

GIVE AWAY MAMA CERY

padahal simple je ayat GA aku tu..
tapi memang aku terus terang je..
aku nak hadiah dari dia..
tup tup dapat korang...

No comments:

Followers

Popular Posts