Thursday, April 21, 2011

"saya nak hadiah best dari MamaFaiz & Shaklee"

saya join GA dari kak cery..

napa saya nak hadiah best?!!

1. kerana shaklee sentiasa ada dalam wishlist saya every month..
2. kak cery tak pernah push saya untuk beli..rasa selesa sangat
3. rasa senang hati nak makan shaklee tambah lagi kak cery selalu puji saya cantek selepas amik trial pack yang pertama > perasan mula menjelma..smpai kawan tanya..pastu sy rekemen juga mkn shaklee
4. sebab saya nak bagi nia susu yang berkhasiat even skang ni da tak fully bf
5. sebab saya tengok kak cery nak bagi barang crabtree..wah tak pernah ada..teringin sangat nak ada...
6. nak suh si nia omey jadi cerdik cam anak kak cery si faiz tu
7. tadi search supplement gak untuk si omey..aduiii naluri kuat nak beli kan untuk si nia..kak cery leh bg testing ka?
8. blog kak cery cam ada mandrem..asik nak masuk baca je...pastu mesti tersangkut nak beli..eheheheh
9. keinginan nak ada full supplement tapi masih tak mampu..asik beli trial pack..huhuhu
10. eh? banyak nau wishlist nye..ekekeke..senang cite sebab saya suka shaklee selepas kenal kak cery

so korang..jom le join GA kak cery ni..best taw..blog dia pun banyak sangat info..terkini aku rasa cam teringin nak beli basic H..setiap kali masuk blog kak cery ada je barang best yang mempengaruhi aku..huaaaaaaaaaa..papa tolong naikkan sikit elaun supplement...hihihihi

korang leh MASUK SINI

p/s: mungkin ada nada-nada bodek..tapi saya ikhlass...ikhlass sebab "SAYA NAK HADIAH BEST DARI MAMAFAIZ & SHAKLEE"

No comments:

Followers

Popular Posts