Friday, October 03, 2014

Omega Guard Shaklee dan Husband Gua

ewahhh gua tu..

hurm ni kesan untuk pak ajid taww...

PakAjid : Ma.. xmakan omega pagi-pagi selsema teruk
Y : eh da habis ke omega kita? (nampak benor xkonsisten aku ni..kihkihkih.. saja je biar habis omega tu..ritu aku tengok ada 2biji lagi..pastu aku nak tengok apa dia rasa bila tak makan)
Pakajid : dah 2 3 hari habis nya..
Y : hurmm ingat nak g petang semalam tapi balik basah lenjun hujan lebat kan.. ok la petang ni kita p beli.. readystock untuk customer grab pun memang takda..

haaa gitewww
dulu husband kita ni mmg pyh la nak makan.. every month mesti mc.. sakit kepala selsema teruk..nak-nak kalau kena kerja kat tempat sampah ke persekitaran yang tak bersih.. kena pulak jaga tempat buangan sampah yang terbakar tu.. hai habuk hama sume tu effect kat dia.. itu la hakikat kerja penguatkuasa..kihkih ingat rampas merampas je ke..

sejak dia consume omega+vit c+lecithin memang jarang la mc nye..rasanya tahun ni baru 2 3x kot mc.. tu pon demam.. sakit kepala tak boleh nak kontrol la.. alhamdulillah..

omega ni baik untuk

orang yang kerap selsema..
resdung
ada alergic cam laki aku tu memang alergic habuk hama
untuk meningkatkan imunisasi badan
mencegah migrain
bagus untuk sendi-sendi
bagus untuk jantung
bagus untuk mengelak insomnia
mengawal berat badan
memecahkan lemak-lemak/kolestrol
menggalakan pengedaran darah dan melicinkan salur darah
gout
athritis



No comments:

Followers

Popular Posts