Tuesday, September 23, 2014

Try Cheesekut

haaaa

last time masa cuti jaga DoubleR ritu iolls is menery cheesekut..
hahaha
whattt the fishhh
benda senang je kut aku baru nak buat?

eh benda senang boleh jadi susah kalau da malas..
kalau dah bahan sume takde..susah tawwww

kahahkahka kemain aku menggoogle resipi
kawan dah bagi link pon aku google gak lagi..
konon2 nak banding2 resipi orang.. pastu nk buat sendiri punye resipi custome made..
ewahhhh hebat!!

hahaha..aku ni mmg penggemar desert segala mak nenek la..
tapi sorry tak sempat hocay nk snap-snap gambar..
buat laju-laju sebab si encem tu bangun pulak masa tengah aku mixer kan creamcheese tu
haiyooo

da la mixer pon berkulat dalam almari sume kena keluarkan dulu
bersihkan balikkkk
hahaha motip berkulat? 2tahun cuti buat biskut raya sume benda pon simpan jauh2 susah nak capai

oven lagi duk dalam stor koo..
i wish dapat duduk rumah sendiri oven memang aku tayang depan mata senang nk try resipi baru..ecewahhhh

nanti aku buat balik cheesekut tu eh..pastu aku amik gambar cecantek letak sini..
kena cari biskut cheese yg ada jual kat sarawak tu..
ha ko tengookkk.. kemain demand aku.. biskut sarawak aku letakk
hahaha
pastu siap iolls letak oreo bagai taw...
aku tengok meluak je cheesekut tu..eh dah tentu la aku yg bedal. selain si kakak

pastu pakajid dapat rasa sipi2 je...kihkihkih
siann
nanti i rajin i buat lagi yea sayangggg...

gambar mana gambar?
nanti aku buat yg baru k..
ni aku letak gambar google..korang jgn membayangkan presentation aku camni pulakkk hahaha






No comments:

Followers

Popular Posts