Thursday, September 11, 2014

Skincare Shaklee Nutriwhite

saya suka produk nutriwhite from shaklee
sejak jadi mak-mak produk organic yang paling saya dambakan

semua kalau boleh nak organic..tapi mampu ke?
yang mampu tu kita ikut la.. yang mudah2..yang susah cam nak tanya baja sayur yg kita beli tu organic ke x.. tu luar kemampuan aku la

ok apa yang saya dapat?

1. kulit lebih bersih
2. pigmentation makin hilang
3. glow-glow kulit kitewww

apa yang ada dalam set ini?














apa yang saya dah pakai dan tengah pakai

1. gentle action makeup remover
2. gentle deep foaming cleanser
3. daily defense whitening essence
4. ultimate protection whitening lotion SPF15





















(set shaklee saya.. makeup remover dalam restroom pula)

kenapa x full set?

sebelum ini kulit saya jenis kering di mana set kulit yang saya gunakan sebelum ini memang normal to dry skin type

saya gunakan enfuselle khusus untuk kulit kering.. tapi rasanya lebih sedap pakai enfuselle

produk enfuselle yang saya gunakan

1. hydrating toner
2. hyrating moisturizer
3. eye treatment

saya ni jenis xsuka membazir.. sebab tu adalah amalan syaitonnn kihkih
so saya sekarang berusaha menghabiskan toner yang sy guna mix dgn nutriwhite set ( cepat la habis toner oii..xsbr nak pakai toner nutriwhite..kihkihkih),  hydrating moisturizer tu saya letakkan kat office pakai lepas solat.. eye treatment memang saya akan gunakan enfuselle sebab dalam rangkaian nutriwhite tiada sediakan
eye treatment.. (mata banyak wrinkle, eye bag , kadang dark circle)

paling saya suka sebab jimat sangat pakai produk nutriwhite & enfuselle from shaklee ni.. tahan lama.. bayangkan share dengan husband foaming cleanser tu boleh tahan 5 - 6 bulan.. ini sudah bagus.. hihihi

soon saya akan update step by step cara saya memakai nutriwhite ini..

berikut adalah testimonial terkini yang saya dapat dari customer saya



berminat nak dapatkan nutriwhite set?

Yanti
0173868275

atau boleh beli direct dari shaklee dengan klik link di bawah

No comments:

Followers

Popular Posts