Tuesday, June 17, 2014

Vivix owh Vivix

product of the month.. utk aku la..hahaha

bulan ni dapat hadiah vivix dari master cery sbb perform bulan lepas dapat hadiah tingkat 1..
sedey ko.. xlepas tingkat 2 n tingkat 3.. so aku mintak vivix sbb kolagen dah try..  vivix rasa apa?

vivix ni ekstrak anggur muskat gitew..warna? purple la.. rasa? anggur.. leh telan..xde la pekat benor tersangkut kat tekak..aku ni kan pelik-pelik mmg susah nak telan.. haha.. smlm ( ahad malam) suruh pak ajid try..dia ckp rasa sm cam jus delima gulisan tu.. jus delima ni aku spare utk rania incase batuk ke..mmg bagi ni ha.. 

tapi aku tgk gulisan tu pekat sgt..mak batuk pon xlalu nak telan..dgn masam-masam..salute rania penggemar makanan masam sedunia kot.. mampu telah pati delima 1 sudu tawww

ok... back to vivix..

apa aku rasa? xde rasa apa..since aku amik malam tu juga aku tgk selsema teruk.. kulit? sabtu ahad keluar rumah mmg pakai cc cream faceshop aku tu..thin layer..pastu bedak.. pastu eyebrow sket..pastu blusher sikit..tu je..balik rumah petang tu event berpanas ke apa..eh nmpk muka flawless lagi gitewww.. ke aku yang prasan? haha

pastu ahad pon sama..aku g material hunting untuk thifals collection pon pakai camtu je..malas pulak sebab idung tersumbat kan... balik rumah eh cantek lagi bedak aku..

bias kan aku ni..? asik shaklee je.. eh biar ah..da mmg jatuh cinta..pastu aku nk jual..mesti aku kna testing product dulu...bak kata kazen pak ajid.. nak cantik jd retis idak la..tapi usia 30an macam aku ni..aku nak kulit bersih..at least xde la segan sgt klu xbermekap pon..kulit nampak sweet2 gitew... sbb biasa org tgk muka sbg 1st perception dia.. cam aku nak beli skincare pon tgk muka promoter dia..cantik kulit dia aku lagi konpidont nak beli..

eleh aku baru je pakai start jumaat malam.. so kira sampai hari aku update pos ni isnin petang (entry schedule taw) baru 3x kot amik vivix.. 3sudu teh..kecik je kan..  tapi senang pulak amik vivix..terus 1 sudu.. kolagen ni nak tuang air..haha 


so tunggu after 1month yea..or 2weeks ke.. 

nah belanja selfie dalam bilik exam.. exam belum start lagi..
rini kena jadi student.. so no mekap2 k..


Yanti
0173868275

No comments:

Followers

Popular Posts