Tuesday, June 17, 2014

melentik sane sini

haha..lama dah aku nak update ni..

hagak-hagak korang perlu ke kita posing melentik2 kan badan? nak lentik bontot bagai? over kannn..
hakak idak la baik sgt..kalau nk nampak body figure pon bior la berpada.. klu anak remaja idak meluat sangat..ni tahap umur..haiyooo

posing senget2 sweet xpe kot.. kadang cam saja plak nak posing gitew tarik perhatian... amboihhh
bertudung kak.. simple2 klu da mmg cantik..xyah posing lentik2.. relax2 sudah..org mmg akan tetap pandang akak jugakk..peace ke..senget pale ke.. silang kaki ke xpe la... ni lentik2 bontot..bajet2 mcm model playboy kah?

opppss kali ni terover tajuk nya.. serius dah lama nak tulis ni.. sian aku tgk.. org ckp xsuka xyh tgk.. tapi xpe la kita just for sharing.. ingatan bersama.. buruk rope org tua buat camtu weh.. klu model muslimah pon aku tgk xde posing cenggitu..

saya paham ada org kata meluat xpyh tengok..tapi sy rasa nak tegur ja.. tegur la bg pendapat dan pandangan.. kot boleh berubah.. kadang-kadang orang mayb meluat tapi x terluah kann

alah aku pon selalu juga orang meluat.. korang mesti cakap eleh ko bajet baik2 je... haha
eh biar la..bajet baik-baik lama2 jd baik terus kannn...

kita perempuan..jaga je adab kita..nak tarik perhatian orang ada macam-macam cara..paling utama cara kita bawa diri mungkin mampu menambat hati orang dah..

hakak feeling menyampah pulak tetibe.. emosi kekdah nye..


No comments:

Followers

Popular Posts