Thursday, May 10, 2012

Cameron Highland Trip

pergh lain macam dah view blog ni....kikikiki... padan muka sapa suh lama x update kn..
ok la..esok ada office trip/training ke CH...pergh..da lama aku idam nak g CH...cam xpercaya kan aku xpnah g CH seingat aku..actually ni sanggar kerja office..ada la ceramah2 team building sket..tp esok  program nye start malam...so check in pastu sukati tergolek kami la nk buat apa pun..so kami akan stay kt heritage hotel..suppose ke EQ..tp full..exbos pilih heritage..now exbos la..sbb da tukar bos baru..huhuhuh..hurmm.. dah tentu la buah ati aku tu ikut skali..ala tmbh sket je..dlm 190 utk deme..full siap mkn..siap join dinner lagi..ehehehe..ramai gak yg g...ada yg nek bas..tp aku..papa kna la drive..kang muntah belanak plak nek bas..kikikiki...aku da sound awal2 kt dak2 opis..klu aku xnmpk byg time ceramah i tgh muntah mabuk todi dlm bilik taw...kikiki..tabah yo la..da lama x join office trip utk sanggar kje..since 2009...pengorbanan utk nia..sbb preggy..pastu nia tecik..pastu kenduri nia..pastu bf nia.... then disyear kna join sbb risau tahun dpan x dpt join lgi.. so org ckp xcommit plak xtvt jab kn.. hohoho... 

badan jgn la meragam kat sne..hopefully nia pun behave..sbb during mama ada class..nia stay dgn papa..tp xleh jln2 tnpa mama taw...kikiki.. hopefully xtvt dlm trip ni xde la leceh2... sbb nye pkai consultant.. so xleh nk jgka xtvt apa.. xsuka nye... nyampah..hopefully aku dpt byk excusesssss...kali ni nia mungkin bosan sbb xde pool kn..ada ckp kt CH xde hotel yg ada aircond...eh yeke? kipas pun xde ke? deme ckp xde...sbb mlm2 sejuk gilerrr...alamak..aku ni klu sejuk pun kna ada kipas..sbb nk bg udara tu berjln lancar..kikikik..klu x aku rs terkepung dlm udara yg sama.. camne eh? ok la cuci mata dlu dgn gmbr hotel..nnti aku update gmbr2 kt sne.... ^_^
kot la rajin kn..kikikiki

source heritage hotel web

No comments:

Followers

Popular Posts