Friday, February 10, 2012

Berlaga Status di FB



hahaha..geram aku..pdhal xde sangkut paut kat aku pun..tapi tetap nak tulis gak..kalau xpuas ati tu sound tepet je la..xpun slowtalk je...ko g up dalam fb pastu bl org msg ko ckp bla bla..bl org call ko x brani plak jwb..haish ni la manusia..ada plak jantan tukang tokok tambah cerita bagi sedap..ni haq yg jadi cam ajinomoto...mulut longkang bak kata kawan aku..pastu takut terus delete komen dia..ahahah..pastu wallpost cam nk sangkutpaut kn aku plak..pastu tetibe aku tgk delete gak..kecut telur ke weh? kuikuikui
sian la org yg buat keje ko tu..dia xpnah pun terpikir psl ko..xde la kami nak meroyan duk cite psl korg2..kami duk kenang korg lagi ada la..buat apa kami duk tambah pahala kat korg sedangkan pahala sendiri pun terabai..huhuhu

tu la manusia bila bertindak di luar kewarasan fikiran..btw aku da screen capture wall org tu..nak tunjuk kat bos..sebab menda2 camni menjatuhkan imej department aku..kalau x bersalah np nak takut jwb phone tu? klu ko betul2 manusia yg ikhlas..jawab je..ckp apa sbnrnye cerita yang ko dgr...n tanya np jd camtu..mungkin org yg sampai cite tu sje nk jadi batu api secara percuma..sbb nk tambah dosa..ko plak tanpa usul periksa men bohhh je.haish la haish

emosi kan? yup aku emosi..sbb aku penah terkena dengan org yg sm..jantan ajinomoto yg sama..sampai aku g jmpa n soundtepet je kt jantan tu..tp dia x brani plak n menafikan.

ingatlah setiap kesabaran ada batasannya..kadang-kadang bila org tu diam xbrmaksud org tu bersalah..tp mls nk jadi perang mulut kan..aku camtu gak..tpi ada limit akan pecah gak..

kpd yg xpaham cerita...sila jgn tanya details k..ahahah..saya hanya nk luahkan apa yg terpendam..teringin nak tanya kat jantan ajinomoto tu.."napa ko delete komen ko?takut ke?"

org camni kdg2 caranya sound tepat je..tapi org islam penuh adab dan susila..biar pun org tu diam jgn la sampai ko pijak kepala dia..pikir-pikir kan..dalam duk kita jaga hati dorg nak berbaik2 rupe2nye ada makhluk yg duk buruk kn keadaan..caya la..teruskan wahai manusia

Kaunselor ada..leh dtg kaunseling...hihihihi
p.s : tahniah..anda telah mencerminkan peribadi anda yang sebenar..

No comments:

Followers

Popular Posts