Monday, April 25, 2011

yahooo..dapat vitamin e shaklee~ Menang GA

wah...baru malam ni tergerak ati nak tengok..ujung2 minggu bz layan si omey tu...hari ni dia tengok upin ipin...pastu dia close lappy..cousin dia ngamuk2..ehehehe..aku ckp..adik tak kasi kaka tengok upin ipin la tu..dia suh g tido..si omey terus jawab "btui..btui..btui.." tergelak mama n papa dengar..banyak kali dia repeat..hurm alhamdulillah sebutan dia jelas...

link di bawah membuktikan segalanya

eh..ni about give away yang aku join hari tu..alah kat belog kak cery tu..ehehehe..terkezut eden...tibe-tibe je dapat tahu menang vitamin e..pergh...hahahaha..terus nak naip entry..selalu up entry dekat opis time lunch..tapi hari ni gagah weh..walau pak ajid n si omey tengah gigih berdengkur....agaknya da sampai ke london la tu..
thanks KAK CERY..entry tu saya buat memang ikhlas...dari lubuk jiwa saya...tak sangka lak leh menang..masuk pun suka-suka kan..memang aku tak pernah miss pun beli trial pack from kak cery..serius aku bangga..sebab still nyusu kan rania..aku rasa supplement tu sebagai pemangkin semangat untuk aku terus menyusukan si omey sampai umur dia 2tahun..walau now dah tak fully..opismate lelaki aku tanya anak ko da berapa umur dia? bila aku cakap 1tahun 6bulan..dia terus cakap bagus..sebab aku selalu bagi alasan..if kursus bermalam memang tak g la..sebab sayang nak tinggalkan si omey tu..pergh ko alasan.... tinggalkn omey ke pak ajid?ekekeke..dua-dua hocayyy..ada sorang akak kat opis aku ni pun terkejut..bila aku cakap still bf kan si omey..now dia preggy 2months kot..dia siap tengok alfafa shaklee..sbb dia pun kalau boleh nak bf kan baby dia..insyaallah..
bab-bab macam ni memang aku tak kedekut ilmu..untuk kebaikan...
even aku tak dapat crabtree..>ha tengok dah tamak...<kuikuikui..tapi dapat vitamin e dah cukup..khasiat vitamin e tu sangat la tak ternilai...dari remaja aku dah berangan nak makan vitamin e..konon-konon nak jaga kecantikan..tapi haremmm..ditambah kekurangan sumber jenama apa yang bagus...pastu kekurangan wet poket..terus aku abaikan..aku rasa if aku amalkan..mesti lagi cun melecun acik weh >riak kah ni?< kuikuikui

korang..vitamin e sangat bagus weh..aku dulu muka penuh parut..alergik..pastu melecur akibat 1produk kosmetik..family kawan aku Linda Hashim yang suggest sapu dekat muka vitamin e oil..pastu dorang cakap if ada wet lebih makan kapsul punye..hurm..xpe la..wet sentiasa kurang..da la time tu sekolah lagi..so aku pakai oil je..tapi
now dah dapat pree..ngeeeeeeeeeeeee...sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!!! thanks kak cery...terima kasih yang sangat besar kepada akak kerana memilih entry saya sebagai pilihan untuk GA April.......
sayang kak cery laju-laju..ehehehe..pak ajid jangan jeles naa...

to kak cery..thanksss....banyakkan update informasi terkini...pasni leh train saya wat biz lak..alalalala..
korang nak cantek? nak sihat? g tengok blog kak cery mama si budak encem..
p/s: entry ini mungkin ada unsur bodek yang melampau disebabkan keterujaan menang GA...korang nak cakap apa pun cakap la..ada aku kesah...!!! papa..mama menang vitamin e..hihihihi

1 comment:

Anonymous said...

thanks dear

Followers

Popular Posts