Monday, April 25, 2011

my Shaklee WishList

hurm..tamak nye nak wat wishlist..
ye r setiap kali masuk blog kak cery mesti teruja nak try..tapi poket tu yang tak bagi try serentak..kena try secara beransur-ansur..

tambahan pula baru-baru ni ada orang tanya lagi..pakai makeup apa? pergh selain makeup..aku makan supplement weh..dalaman pun kena jaga jugak kan... aku pun tak perasan la supplement tu bagus..tapi bila orang tegur tanya itu ini..terus aku teruja nak makan..makan..dan terus makannnn..

so banyak gile yang aku teringin nak beli dalam botol besar...

1. Vita lea for Children > untuk si omey
2. Chewable Vita-C > untuk si omey
3. Vitalea > untuk mama
4. B-Complex > bukan sopping kompleks taw..hihihi
5. alfafa
6. vitamin E > yang ni da dapat free..::wink::wink::<
7. alfafa > as milk booster<
8. Omega Guard > untuk si omey gak.mama pun leh mam kan?<
9. Energy Soy Protein > untuk si omey..mama pun nak jugak<
10. osteomatrix > untuk menjaga tulang mama<
11. meal shake > untuk si omey<
12. vitamin c >omey nye ada..mama pun nak

tambahan yang ke tigabelas

Basic H

ha amik ko..semua aku nak..

p/s : tiada unsur bodek..sbb memang da menang kan? so..memang teringin nak ada semua ni..

1 comment:

ichi said...

udah cam org pi gym la plak huhuhuh

Followers

Popular Posts