Wednesday, March 02, 2011

Icity

hurm finally jejak jugak acik kat icity jah..ekekeke..tinggal ketapi..kengkawan da sampai lama dah..aku jugak yang tertinggal..ahahaha..

actually memang plan nak g bulan februari sebab papa cakap time tu snowhouse ke apa tah da bukak..tapi tak terpegi lagi..banyak benor lak kan activity nye..so semalam acik jejak la kaki kat icity tu..alah bukan jauh benor pun..10minit dari umah cousin aku..cuma aku jejak kaki kat umah cousin je..icity takda rasa nak singgah...ekekeke..apa la best nye hanya menatap lampu yang berwarna warni...tapi kagum je la tengok dorang wat deco tu sume...amazing la jugak...

plan asal hanya nak hantar mak mertua je..sebab ipar dan biras yang nak g..kami mula nak g jugak..tapi si nia demam lak..muntah-muntah tak diketahui punca..tapi paham je la..papa belum sampai leh la cakap nak drop by je..da sampai dia cakap "uish rugi tak masuk..da bayar park rm10" ahahaha..hari kerja pun rate parking still maintain tau...pastu aku tengok semua tempat nak masuk kena bayar..ntah apa agenda asik nak bayar je..busan lak aku ai..pameran reptilia kekdahnya kena bayar rm10 per head kalau nak masuk..dia cakap ada ular kepala dua..
aku rasa baik aku g zoo..banyak menatang aku leh tengok...

aku xde la enjoy sangat..sebab nia demam..so gambar pun ala kadar je..g pun tanpa prepare apa..baju aku x vogue dowh...tak brader langsung bila muka aku takda pakai sebarang menatang yang bergelar produk kecantekan..ekekek..suci je kekdahnya...

buah hati saya suka la tu

katanye kita takda dslr..so pandai-pandai la guna seni yang ada..
wau gilerr la..memang seni gilerr...ekekeke

tongkat dagu duk memikir dia katne agaknye..hikhikhik
ye r tadi dia tido..bangun je tengok di kelilingi lampu

nia yang teruja..bl bangun tido

ni gambar lampu-lampu kat sana

ni lak da ala-ala winter sonata musim lampu gamak nye..

buah ati yang kecik tido..so aku je la posing..

ok..ni dia buah ati besar saya..lama tak amik gambar berdua

lagi sekali...cayang dia juta-juta..ekekeke
bukan sebab PH ok

p/s: after dis sumpah taknak g icity..aku hanya nak g snowwalk je..eh betul ke nama nye?argh janji aku nak g situ je

No comments:

Followers

Popular Posts