Wednesday, March 09, 2011

Cucuk ke Tak?

 tu dia org da inbox tanya rahsia..ekekeke..eh aku tak kedekut taw..kalau orang tanya aku paling suka nak share...
alah bukan remaja pun kulit aku ni..cuma maybe sebab jiwa muda...so nampak le muka..ekekekek

actually aku rasa hampir 6bulan aku makan supplement ni..masa mula-mula makan dulu budget untuk cik rania kite...
aku start makan masa bulan pose..sebab nak maintain kan susu untuk nia...takut sungguh aku tak dapat mengepam masa bulan posa..almaklum la..aku bukan tergolong dalam mereka yang meriah dengan hasil tenusu..ekekeke..so aku kena wat pelaburan sikit dan juga usaha...

alhamdulillah even susu aku tak bertambah cam dorang...tapi susu aku maintain...ehehehe..dan paling penting cukup berkhasiat untuk rania..cukup semua vitamin...nia bila selesai bf dan terus sendawa..aku rasa sangat senang hati..ebm aku pekat..kenyang alhamdulillah...

after a month makan tu..aku order lagi..ekekek..aku jadikan rutin la camne aku makan obimint masa pregnant kan si nia dulu...pas akak tu anto dia cakap muka aku nampak berseri-seri..maybe sebab supplement yang aku amik..dalam ati aku.."ceh akak ni ikhlas ke nak puji ke sebab ayat manis nak suh aku beli lagi?" >hampun kaka cery<.hikhikhik..bulan berganti aku tetap gak maintain kan makan benda tu..makan je la..skang ni nia pun da taknak minum susu yang aku pump..tapi aku tetap makan...makan..makan tanpa jemu...

sampai la dapat msg inbox dari opismate aku..alah yang kat atas tu...weh rumours cakap aku cucuk muka..ekekeke..sangat la lawak...takut weh nak cucuk muka..cucuk tangan pun aku takut ini kan pulak muka..bahagian paling penting untuk perempuan..ekekek...

alhamdulillah orang nampak perubahan..dengan izin allah..niat hanya untuk anak..sekali hasilnya dapat kat mak juga..even mak nya da makin debab...ekekeke

tapi tadi yang anto supplement tu bukan kak cery tapi iffa..petang tadi dapat msg dari kak cery dia cakap iffa tak percaya aku da kawen n still breastfeed anak...wah aku nampak slim weh..jangan muntah depan PC hocayy..ekekekek..konpem meroyan kalau orang baca...pastu terus tunjuk msg kak cery kat mr.papa..ahahaha..saje je kasi bakar sikit..

aku tak mampu nak beli sederap supplement tu..even orang cakap lagi jimat..so aku beli yang trial pack punya..cukup untuk sebulan..every month aku beli..melabur la sikit..untuk diri sendiri dan cik rania..

so korang kalau nak taw amenda yang aku makan sila p SINI umah kak cery..

p/s : entry ini dibuat atas permintaan kak cery..bukan gatai nak tunjuk ke apa..tak caya sila tanya dia

this is auto publish entry..ehehehe..gatai sungguh la ni

No comments:

Followers

Popular Posts