Wednesday, March 09, 2011

Bila Ada Stalker Kita Rasa Cam Artis kan?


pic from google
kuikuikuikui..lawak lak weh...semalam aku baca status kawan fb..dia cakap dia rasa cam Angelina Jolie bila ada stalker intai fb dia tengok-tengok kot dia ada affair ngan laki si stalker tu..ekekekek..

wah aku pun terasa gak la..aku rasa sangat P.H bila ada stalker intai blog n fb aku  >motif asik nak up P.H je?ekekeke..gediks je nak sebut kan<..tengok aku beli apa..tengok aku cakap apa..pastu duk kutuk aku dengan bersandarkan beberapa fakta dan pendapat..ekekeke.. wah sungguh la..agaknya camni la perasaan retis-retis kan dunia ni yea..napa baru aku sedar eh...thanks to fb friends yang menyedarkan aku... yela kita semua akan jadi retis if ramai stalker datang lawat kita..ekekeke..

baru aku paham camne perasaan fazura pelakon tu bila ada orang cakap silikon dia pecah..kuikuikui
> aku admirer dia ni..admirer rambut dia..cantik woo<

mampus aku kena kutuk kalau ada stalker yang baca ni....weh ini sesi memperasankan diri..so bawak bersabar yea..
tapi aku rasa bila aku da tukar blog add ni stalker da takda kot..
silent reader je ramai...
tapi stalker sangat dialu-alukan meninggalkan jejak yea..


pic from google


No comments:

Followers

Popular Posts