Thursday, January 06, 2011

Jiwang Karat Hari Khamis

Hari ini pagi-pagi da hujan..hurm nasib baik ai siap awal..nak kena naik kereta..
Papa nak bawak stok tudung shawl & inner ada orang request..
Kalau naik moto basah pulak nanti..berkorban la sikit…
Bestnye naik kete leh dengar stesyen radio Hot FM ~ lebih hangat dari biasa
favourite ai ni..leh dengar lagu, leh dengar panggilan hangit
Dah hujan berjiwang lah bila dengar laju..tetiba je dengar lagu ni
Terus nyanyi kuat-kuat dalam kete…pastu ayaq mata cek cam bergenang pulak
Haish poyo giler la ko ni yan…menghayati sangat la kekdahnya lirik lagu tu..wakakaka
Sengal pulak…ni lagu kegemaran ai yang ditujukan untuk pak ajid…
pahami segala lirik tu yea sayang….

Pastikan by Siti Nurhaliza

Lihatlah langit di atas sana
Tersenyum melihat tingkah kita
Selalu ada peristiwa
Yang membawa pertengkaran
Maksud ku hanya ingin yang baik
Untuk kita berdua dalam bercinta
Baiknya aku buruknya aku
Terimalah aku apa adanya
Pastikan kau dengan aku
Jangan ada cinta lain
Tak pernah aku terlintas
Niat ku untuk berpaling
Maafkanlah aku sayang
Bila belum kau bahagia
Sejauh langit di atas
Kan ku kejar bahagiamu
Biar langit dan bumi meruntuh
Biar jasad kita tertimbun di sana
Tetap bersama, tak ingin lepas
Mencintaimu ku jadi begini



Dabis lagu kegemaran ai..tetiba kuar lak lagu feveret pak ajid..ekekeke
Berlawan-lawan lak ko dengan lagu masing-masing..dia lak take part nyanyi kuat-kuat..
Eh tak berapa kuat la…

Hanyut by Faizal Tahir

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku
Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua
Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja
Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku
Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu


p/s : pa..orang tahu awak tujukan lagu tu kat orang..sebab awak selalu nyanyi kuat-kuat depan orang..ekekkeke >perasan< sila abaikan
orang takkan biarkan awak “HANYUT”..dan awak kena “PASTIKAN” kita bersama dunia dan akhirat..
>touching lak tetibe ko ni<

No comments:

Followers

Popular Posts