Thursday, October 28, 2010

Make My Own Biz

kawan-kawan ada la cakap..sampai bila nak tolong jual kan barang orang..ko letih...komisyen sikit..org dapat untung..hihihi..bukan la nak berkira..tapi kalau dikira peluh juga masa..banyak yang saya korbankan untuk tolong kawan..yela..saya jualkan barang dorang..macam-macam saya buat untuk menambah pendapatan keluarga..biz tudung..baju kurung..koyok..baju baby n kanak-kanak..hurm..memang lancar le..alhamdulillah berkat usaha..memang nampak hasilnya..tapi tu la..semua barang orang..wakaka..kawan cakap bila ko jual barang ada tak kawan-kawan yang ko tolong tu cakap bak sini aku tolong jual sikit...hurm takde kan? iya..tak pernah lagi..actually banyak masa yang dikorbankan..peluh tenaga..saya n mr.papa..minyak toksah cakap la..mr.papa rush p cyber lagi..hihihi..so saya pun terpikir sampai bila? saya terpikir..cukup kah masa yang ada untuk rania kalau aku buat biz..?cukup ke masa untuk aku dengan mr.papa?cukup ke masa untuk aku melepak windowshopping..yang paling penting cukup ka masa untuk aku berehat..? dan mampukah aku membahagikan masa..next year if ada rezeki nak further degree..insyaallah..so?!! aku blur...hurm..pening teman weh... i need more support from all...my family..my rania n my luvly mr.papa.. ya allah permudahkan urusan ku..amin

p/s: saya dan cousin sedang mencuba menjalankan projek biz terbaru..our own biz..so tunggu ya...hihihi

No comments:

Followers

Popular Posts