Monday, August 30, 2010

SoPPing Rayeeee..Lalalala..~~~

ngeeee~~~
gediks lah tu nak up N3 ni...mesti orang cakap
 >pompuan gediks ni saje nak cite dia da beli baju raye..ekekeke<
eh lantak r...lantak lan botak..lan makan taik katak..ekekeke > lagu zmn bebudak dolu kale<
actually takde lah shopping sangat pun..cume teruja sebab tahun ni beraya ngan si kenit saya tu..
so excited hocay nak p beli baju kurung dia..hukhukhuk.. 
jenuh mencari akhirnye jumpa jugak baju yang saya berkenan walaupun dalam jiwa raga nak yang corak lain..tp tak jumpa langsung corak idaman tu.. > konon nk exclusive la..hekhekhek<
 jangan jeles taw..nia pkai kurung viscose lagi..ekekeke...
semalam beli jugak baju melayu untuk papa nia..jumpa gak la kain yang saya suka.. 
eh eh..apsal nak beli kain yang saya suka je? 
padahal bukan saya yang nak pakai kan? ekekeke..
saya nak beli kain yang saya suka dan si dia pasti selesa..
kadang-kadang saya tengok baju melayu jenis satin ni macam tak selesa sangat..
entah kenapa 2 tahun lepas sebelum kawen nye kes..
kami ke Wisma Yakin cari baju melayu jumpa kain jenis SB Line..
pergh saya terus berkenan..ekekekeke..so tahun ni papa pakai kain SB lagi la ye..biar selesa sikit mama tengok...satin tu mengerlip sangat..shining tu yang nampak cam tak selesa tu..ekekeke..
 ops..Last year pa tak beli baju melayu yea kawan-kwan sebab time tu saya sedang sarat mengandung..so papa pakai baju melayu nikah je..ngan songket purple..dimacthkan dengan saya berjubah purple.. pakai jubah je la sebab perut besor..ekekeke.. tahun ni leh melaram ngan si kecil rania..

saya? baju raye saya? ekekeke..ada la sepasang dua tiga pasang..ekekekeke....




corak di atas bukan baju nia..cume saya sangat berkenan tapi tak jumpa..
andai la 2 3 ari ni kuar jumpa saya tetap akan beli..hukhukhuk
korang kalau taw kat mane tempat area kl n selangor yang ada jual baju kurung corak cute camni sila la inform saya..plzzz..

No comments:

Followers

Popular Posts