Thursday, July 01, 2010

Doa Buat Alanna

yea..sedih..saya sangat sedih..sangat menitik air mata..Ya Allah begitu besar dugaan mu utk mummy dan dady alanna..iye..sedap sungguh nama yg dipilih untuk bidadari kecil ini..mungkin allah hanya pinjam kan dia hanya untuk sementara..Ya Allah jika aku berada di tempat itu..mungkin aku lemah...aku mungkin hilang arah..membaca blog itu pun membuatkan jiwa ku tak keruan...sungguh...membaca rintihan dady alanna..ya allah.. begitu hebat dugaan mu..sungguh Ya ALLAH sangat sayang kepada Alanna..
sedangkan aku melihat nia diambil darah dan pun dahberderai-derai airmata..ini kan pulak mummy alanna yang melihat alanna disuntik..dimasukkan bermacam ubat serta bermacam wayar sbg hiasan..Astafirullah..sungguh..saya xsanggup meneruskan entry ini..korang leh baca belog "DOA BUAT ALANA"
semuga alanna ditempatkan di kalangan mereka yang dikasihi ALLAH..saya tergerak melayari belog ini bila melihat klipvideo saat akhir mummy n dady alanna bersama bidadari ini yang diupload di fb..
AL- FATIHAH untuk alanna

2 comments:

Mayyonnizz said...

Salam mama si comel Rania..

im..speecless.. dh 3 minggu adik pergi..tp kejujuran adik masih menambat hati...

terima kasih yang tidah terhingga kerana mendokan Alanna Qish; buah hati saya...
what u give u get back..more...

keep in touch.

Yanti Ramli said...

hurm...mama alanna..xpe..dia pasti menunggu ibu nya di syurga..insyaallah..kami sentiasa doakan alanna qish ditempatkan di kalangan yg beriman

Followers

Popular Posts