Tuesday, June 29, 2010

FOOT DETOX TERMURAH...serius...xpercaye ke?

iye benar..saya sangat terkejut bila saya inform kawan tentang koyok kaki ini dia ckp murah..ada orang jual rm32 utk 1peket yang ada 10kpg..gile kentang..hahaha..harap maklum yea..saya bukan nak cari untung menggila..dapat idea jual koyok dari kawan saya bernama nurul huda..saya tolong dia jual sahaja..mula-mula saya tolong sekiranya berhasil..alhamdulillah.. eh bl saya ckp pd encik hb nak jual koyok kaki..dia ckp eh..nak pos kt mane kaki tu..kuikuikui..lawak plak dia.. so saya sharekan untuk kawan-kawan yang berminat..sila la cuba KOYOK KAKI ini..kawan saya cakap ramai customer dia datang cari di balik sebab nak beli koyok kaki ini..

hehehe..so utk kawan2 saya sharekan info dekat sini yea


fungsi:
Cara terbaik membuang toksin dalam badan tanpa mengambil sebarang ubat untuk di makan dan hasilnya anda akan:-

1- Membantu buah pinggang dan sistem limpa menjalankan fungsi pembersihan toksin dari badan.

2- Membantu mendapatkan tidur yang lena, menghilangkan sakit kepala dan menghilangkan kepenatan.

3- Membantu menghilangkan lenguh dan kesakitan pada kaki.

4- Meningkatkan tahap imuniti, pengedaran darah dan membantu menstabilkan metabolisma.

5- Mengurangkan ketegangan pada otot dan membuang air berlebihan dalam badan.

6- Mencegah sembelit.

7. Mengurangkan bau kaki

cara memakai nye..
ditampal pada tapak kaki Seeloknya pakai sebelum tidur di tapak kaki selama 5-8 jam untuk kesan maksimum.

pakai setiap hari selama 5hari berturut-turut..
kemudian rehat dua hari...
selepas itu sambung kembali
... 

sila pastikan anda mencuci kaki anda dan dilap dengan kering sebelum memakai nya..


WARNING!!!
ibu mengandung..ibu yang menyusukan bayi serta pesakit jantung tidak dibenarkan memakai koyok kaki ini..sungguh saya ikhlas membantu..
kalau tidak saya tidak keluarkan amaran di atas<

sila minum banyak air untuk menyingkir lebih banyak toksin..
sungguh..

JIKA SIHAT ITU MAHAL>>CUBE LAH UNTUK SAKIT...
 
kepada rakan-rakan yang dihormati


jenama ini teramat murah berbanding harga yang berada di pasaran
serius
jimat dan berbaloi-baloi..

HARGA :


satu peket (10keping) RM25 SAHAJA!!
2 peket (20keping) RM45 SAHAJA!!

murah kan?!!

berminat sila pm/email saya
putri_apple@yahoo.com
atau add saya di fb anda..

penghantaran untuk belian 10 peket diberi percuma sekiranya anda berada di sekitar kawasan berikut

bandar tun razak cheras, bandar permaisuri cheras, taman sri rampai, wangsa maju, setiawangsa
untuk kawasan lain boleh cuba deal..

No comments:

Followers

Popular Posts