Friday, June 25, 2010

Salam Hari JUmaat

hehehe..hari jumaat adalah hari yang paling saya nantikan..sebab?!!sok kan hari sabtu..cuti..dapat la saya bersantai bersama-sama papa + rania...owh...kalau boleh tiap2 hari nak rehat pun...>mungkin bos akan cakap..baik ko berhenti terus..kahkahkah< owh kalau saya ini orang yang senang sudah lama saya tidak disini..hihihi..baik saya duduk rumah..KENAPA?!! belajar sampai diploma tu..hehehe..tinggi mane la diploma yang saya ada...contoh terbaik kakak angkat saya..belajar tinggi-tinggi..akhirnya duduk dirumah membesarkan anak..dan saya akui..diploma yang ada digunakan untuk mendidik anak sahaja..ish..kalau saya boleh buat begitu..tapi saya nak bantu cik hb..serta hulur duit utk mak dan abah..so keje je la..lagi pun saya kadang-kadang demand.tak kan nak habiskan duit cik hb..cik hb also ada tanggungjawab kepada mak nya..hihihi

eh hari ini saya tidak keluar bershopping seperti kawan-kawan lain..ha?! xpercaye..percaye la..plz...saya bukan seorang yang gemar keluar shopping..kecuali makan...hihihi..shopping hanya dengan encik hb dan rania sahaja..huhuhu..so untuk mengubati hati kawan-kawan yang lain..kami window shopping di opis..kuikuikui..amboi kemain lagi yea..da la pagi tadi kantoi dengan bos..ada kawan beli kasut baru..duk menayang dalam bilik saya..sekali bos masuk..hahahah..bos cakap "kasut baru ke?" hahahah..sabar yea kak has..

so untuk hari ini..kami menerai tudung syria..hahaha..nak p syria tak dapat..so pakai tudung pun jadi la..ini la dia model tudung syria... tak jual hocay...


elly+iefa..hehehe..chantek bukan?


kak ani+elly..hehehe..sedondon..

hehehe..still trying...hehehe..ada nampak cam mak budak dari syria tak?kuikuikui

No comments:

Followers

Popular Posts