Sunday, June 15, 2014

Mama ni asik Shaklee je

shaklee shaklee shaklee..
tu la mak nenek kenit kat rumah tu bebel..
mama ni asik shaklee jeee..
haha

adoii syg mama suka sbb bila org mkn shaklee dia bertambah sihat tawww
kakak sabar je laaa.. mama cari duit utk kakak kannn

ntah la weh... buat shaklee ni cam best je..
haha..tetiap tgh bulan bonus masuk..
alhamdulillah dpt gak aku sambar stroller baru utk bdk2 tu..
act utk adik..tapi biasa ah kakak tu... over tawww

aku join shaklee bermodalkan rm65 without any knowledge pon
aku makan sendiri ja..pastu bila org tgk aku share..
bila org tanya aku study..

eh lama-lama? elok ja 4k figure aku dpt..plg best sm dgn gaji bersih aku..
tinggi dari gaji pokok.. actually nak buat shaklee buat la betul-betul..
jgn sekejapan je.. set ur target

orang cakap aku senang la... sbb ada dah sideline downline bagai..
eh klu aku x push xjg downline susah juga kot nak maintain..
ini biz atas bawah.. semua kena jaga..haha

kalau macam aku jual tudung..aku xde nak downline ke apa..
jual je.. so senang..tpi aku melibatkan diri dgn benda yang susah juga..
sbb selain anak sendiri..anak cucu cicit shaklee sume kena jaga..
tapi tu susah berbaloi..sama-sama kami usaha..sama-sama dpt duit..ye x..?
grab it or leave it..
peluang depan mata kannn...

aku pakai n makan shaklee.. duit aku byr beli shaklee aku tu dpt blk as bonus..
ha dgr tu...
so x rugi kot jd ahli

sapa nak jd ahli? angkat hp skrg boleh text aku k

Yanti
0173868275

belanja sket gambar model shaklee aku.. haha
nanti kakak dah besar kakak plak jual shaklee ok..

No comments:

Followers

Popular Posts