Wednesday, June 25, 2014

Jual Diri Anda Opppsss

Dalam penjualan ada satu perkara yang sangat penting iaitu, "Sell yourself". Jangan jual sabun basuh kalau baju sendiri kotor. Sell yourself first. Saya nak beri testimoni. Harap suami mereka tak marah ye: Pertama kali bertemu dengan Norita IdrisFarah AliasAimi Syairah(kesemuanya taiko dan Master) -- seri wajah dan kulit mereka sama seperti yang tertulis di atas. Inilah bukti consume before sharing.

-------------------------
ioll terbaca komen ini dekat page master norita.. 
kannn... betul tak? memang suppose kita jual produk yang kita sendiri dah try..
cam aku ckp.. klu aku nak beli skincare aku mesti tengok dulu muka promoter nye..
kalau cantik baru aku konpidont nak beli..

apa yang aku da cuba?

set menyusu
set mengandung
set kecantikan kulit
set diet
skincare set
basic H
sabun basuh kain
softener kain
collagen
peppermint ginger
ostematrix
vivix

abah cuba coqhealth
mak cuba garlic
husband?
apa aku makan sume dia try..

so aku bukan takat jual diri je..jual mak abah laki sekali...hihhi
kita bila dah makan shaklee baru taw khasiat dan kesannya apa..
so senang nak yakin kan orang nak beli..

anak-anak shaklee aku pon aku suruh buat camtu juga...


No comments:

Followers

Popular Posts