Saturday, June 14, 2014

Amboih Rajin nyee

eh eh rajin nye la hai kan aku update blog..?
terajin pulak.. so dah terajin type je la apa yang patut sesambil merepek meraban kannn
pastu aku schedule kan posting yang aku type tu.. haha

nape eh terajin?
ntah rasa nak plak update blog.. mood ni x selalu datang taw.. kekadang je
so korang layan kan je la..

motif aku buat blog?
ala saja ja nak share cerita..
bukan nak show off apa pon..
sama la cam orang lain buat blog..sume motif sharing ja kot..

abis tu napa tenggelam timbul?
ye la..da kata ikut mood.. jari tu rajin ke x nak ketuk keyboard..
pastu tenggelam tu kdg2 bengang plak ngan stalker..
hahaha..

ke nak promot shaklee?
yela jugak kot..aku nak promot n sharing gak psl shaklee ni..
haha sekali harung la sesambil dapat membebel
bukan apa..share kat fb tu mmg boleh tpi kadang bebelan kt status tu da rs cam update blog plak khennn

so?
so aku update ah blog..korang nak bc silakan..menyampah? ok bai..
hahahaha

nah belanja sket gambar selfie.. wakaka.. sesambil tayang hasil kolagen shaklee


truely madly deeply
let it go
Yanti

No comments:

Followers

Popular Posts