Tuesday, February 11, 2014

Skin Care Shaklee

suka nak share pasal skincare shaklee yang kitewww pakai..
bajet je ko nak kitewww kitewww kann..
merosakkan bahasa hocayy
da la click masa sekolah sekarang cikgu..
mampuih eden kena taram..hiks..

sekarang iolls pakai gentle facial foam from nutriwhite.. ewah ewah... haruslah shaklee product
ewah ewah bukan aku je yang pakai ni.. pak ajid pon pakai kooo..sibuk je kann.. nak juga..
sebab terbeli.. haha.. ada akak kat shaklee tu tengok aku renung tajam-tajam cermin display rack shaklee yg ada skincare dia tu..
akk tu cakap : dah try?
aku  : belum..hiiii
akak : try la..bagus..jimat.. kalau lelaki pakai sikit tahan setahun
aku : inshaaallah

eh xlama pastu terpikir-pikir.. clinique aku pon sedang elok je da nak habis.. aku memang pengguna tegar clinique ok..sejak dari muda remaja.. before kawen.. tapi kulit camtu juga.. aku pikir kalau amik shaklee aku dpt rewards.. uv dia aku bleh kumpul dapat bonus kannn

so aku amik keputusan beli sambil tutup mata.. hahaha harga okla kalau tahan utk setahun.. sebulan dlm rm9 je kottt.. ke murah lagi? haha..bila aku mula membeli. pakajid ko pon memakai la.. dengan senang hati.. dah x pndang vaseline garnier nivea dah.. and dia puas hati.. kulit dia memang berminyak.. so nampak la kehenseman laki aku terserlah.. ahahahaha..  eh ni bulan oktober aku beli taw..share 2 org..
jimat gilerr..kalau balik kg jimat space xyah bawak skincare dia la..aku la..

pastu aku dapat free whitening essence nutriwhite..ala dia ni cam serum la.. eh free ke aku dapat? aku mintak hadiah dari kak Cery MamaFaiz la.. haha.. gumbira aku pakai serum ni.. sebab pigmentation makin pudar.. aku ada pakai serum cap XX.. murah dan bagus juga..bukan x suka.. cume dia cair cam air sikit.. yg ni pekat..paling teruja deme duk kata setanding SK2. ewahhh dari beli cap XX.. or lain2 brand baik aku beli shaklee..dpt kumpul uv.. cukup 150uv paling minima aku da dpt bonus.. hiii otak pikir money back je.. so aku x rugi kannn


then januari yang lalu..ewah macam lama je.. aku amik la hydrating toner from enfuselle by shaklee juga.. serta hydrating moisturizer enfuselle.. eh kena enfuselle? napa x amik terus set nutriwhite? sebab kulit mak kan jenis kering nak oiii.. enfuselle ni specific sikit ikut jenis kulit..
1. normal to dry
2. normal to oilly




so sekarang..kulit rasa lembut2 giteww sesambil usap2 kulit sendiri.. pls jangan amalkan usap2 kulit muka
tangan banyak kuman tawwww kita xtaw apa yg melekat kt tangan..nanti risau kulit muka jadi sakit pulak.. hihhihihi

so korang? jom la kita mencuba skincare shaklee ni.. sy ni cerita pengalaman sendiri... sendiri puas hati baru promot orang.. so sy puas hati dengan shaklee..

alhamdulillah serasi sangat..sukeee sgt..

nak harga terbaik dari ladang?
whatsapp 0173868275 | yanti
sid no : 858772

No comments:

Followers

Popular Posts