Friday, February 07, 2014

DIet Set Shaklee


tahu x korang kejadian ini benar berlaku..
iolls yang dikatakan kurus..ewah xpyh diet..ewah ewah
sebenarnye tetiba mengalami kenaikan berat bdn sebanyak 3.2kg
berat normal biasa 47kg.. tetiba 50.2kg..
amboih kooo kemahenn banyak ko naik..
iolls x sure bila naik nye..
tapi memang terasa tahap kemalasan bila berat naik..
alkisahnya.. iolls g restock shaklee
tghr jumaat.. balik tu hujan..
sggah sebentar makan la secret receipe..
hahahaa 
kena balik office juga la
sbb da janji dgn kwn2 kat sini nak cod shaklee set diet dia petang tu
akak tu kerja dekat lab.. memang ada tempat timbang tu la..
memang aku kalau g jumpa dia mmg timbang tu aku x lupa nk sapa..
tetibe.. timbang.. 50.2kg.. glupppppp
telan air liur.. aku terus je ckp bye dekat customer aku tu..
xnak cakap banyak..
giler ko... ko hantar set diet..
tapi berat aku naiikkkk haiyooo camne org nak percaya shaklee yg aku jual ni..
terus istiqomah.. 
terus aku pikir.. aku x jaga pemakanan.. pagi2 g cafe makan roti sardin koo..
makan hashbrown koo.. minum milo aiss kooo
tetiap ari..roti canai la.. sosej la..
sekarang? padan muka akuuuu
ok aku pon mula amik omega+alfafa
sbb masa tu promo omega kann..
xkan aku nk sesiakan promo2 tu..
xlama pastu aku add on lecithin.
then awal januari aku timbang.. alhamdulillah 47kg is back..
n now bermula la aku mengawal pemakanan aku..
bermula januari aku mula add on cinch shake sbg meal replacement..
meal replacement utk mengelakkan aku lapar sementara nak tunggu lunch
aku org kampung..wajib makan lunch..iaitu nasi..
so kat rumah aku minum milo n makan biskut..benda yang mild2 aje..
then kat opis aku minum cinchshake cafe latte yang tersedap iteww
tengahari n dinner aku amik seperti biasa.. serta dietary supplement aku.. omega lecithin n alfafa
ok fineee
selain tu aku mmg amik zinc utk rambut gugur..vitamin c untuk antibodi serta skin dan juga vitalea sbg multivitamin aku..yela diet2 ni klu betul2 buat ikut portion makanan piramid makanan memang cukup khasiat la kan.. tapi aku mana pernah ikut piramid tu.. tgk je pernah..
so aku perlukan something to support my body..
n now aku sangat berhati2.. makan2 juga.. sbb aku ni da la penggemar desert.. coklat etc.. so adoii istiqomah..
umur menjelang ke 3series metabolisma makin down.. so i have to prepare from now
korang? jom la join iolls prepared bdn kita.. spy seiring dgn usia..jgn umur 30tahun badan 40tahun..
hiks.. selain tu kalau boleh bersenam la.. rajin2 berjalan >merayap di mall keje aku..haha.. <

nak harga shaklee yang terbaik dari ladang? 

whatsapp kitewww laju-laju

0173868275 | yanti
sid no : 858772

No comments:

Followers

Popular Posts