Thursday, February 06, 2014

The Thifal's Hijab

INI STICKY ENTRY..
Our Logo..Thifal's Hijab




korg..lately ni mmg la akku jrg update umah aku ni..totally bz dgn urusan kerja harian..dengan nia...tambah lagi aku da develop new biz..biz ape?!!!! TUDUNG........ni sbg salah satu cara utk aku motivated diri nak berubah ke berhijab pulak..perlahan-lahan k...jangan push...alhamdulillah aku sedang berubah sedikit demi sedikit..lebih menjaga solat and etc..xperlu la aku sebut nnti riak dan xde pahala hasil dari amal ibadat yang dilakukan..

Ok..Thifal's Hijab ni lahir dari idea aku n kazen sebelah encik papa..start dari lepas raya lagi..kami banyak jual offline..and online pun ada juga...nama thifal's hijab tu pun bestfriend aku yg suggestkan..buntu gak nak cari nama..hahaha..kawan-kawan aku banyak la support aku..sangat banyak k..sebulan beli sampai 1 2ratus..kadang2 aku lak risau tgk dorg berbelanja..>raso cam den ni ngabihkan duit korg..ekekek<

tapi......tanpa kawan2 sape la THIFAL'S HIJAB..alhamdulillah customer TH sgt puas hati..mungkin sebab aku ni pun jenis x berkira..alah lebih kurang bersedekah je la kan...mungkin rezeki lagi banyak..kami pun xde la amik untung sekali ganda dari modal..sikit je..xsmpai 1/2 pun untung nya..tapi sebab jiwa aku yg suka berniaga ni..aku jalan je..

walaupun kadang2 aku feel down and letih..tapi aku sentiasa motivated balik diri dengan baca belog umah akk2 shaklee..hahahaha..semangat dorg tu aku amik..ceh bersemangat betul aku kali ni kan..? korg doa kan yea Semuga Thifal's Hijab dan kami dimurahkan rezeki..customer ramai..diberi ilham mengeluarkan hijab yang cantek2..dan sentiasa bermurah hati...amin

btw...cite banyak pun x guna dderrrr..tembak pun xda kena klu asik cite je...ekekeke..nahhhh aku tembak korg dengan koleksi tudung dari kami...




so tunggu apa lagi? jom la like...like...like Thifal's Hijab

No comments:

Followers

Popular Posts