Friday, July 01, 2011

menghitung isnin yang penuh mendebarkan

adoi rasa cam nak cepat je isnin tu sampai..tapi sat g pikir biar isnin tak yah menjelma..cuak giler dowh...
rasa cam nak kena tampar je kan..tadi cakap ngan bos..bos cakap g je la..dia bagi excuses..xkan nak sia-siakan peluang ni...huarghh...tapi bos...saya takut..apa ko nak takut kan?! experience da ada..adoii..ntah..saya blur..adoi...takut..takut..takut..tapi sapa tahu mungkin rezeki..aku taknak taruh harapan yang tinggi gunung everest..tapi kalau ko dah g mesti ko mengharap kan? tipu la kalau aku cakap x..ahahah..60% harapan tu mesti ada..tapi aku takut aku clueless lak tetibe..adoi..nyampah betul perasaan ni..korang doakan aku berjaya yea..amin..kalau berjaya lepas ari isnin ni aku share story ngan korang..ehehehe..

No comments:

Followers

Popular Posts