Wednesday, June 29, 2011

serabai serabut..


owh sangat serabai..otak pulak serabut..actually nia malam tadi meragam..biasa r dak kecik..nasib aku duk ngan mak..ada la superwoman tolong kan..owh aku ni takleh jadi superwoman lagi nampak nye..ehehehe..ilmu mak xabis turun lagi tu..pagi ni bangun papa lak xsihat..adoi..lagi la serabut otak ni..nak cuti ari senin dah el..kang manusia-manusia xabis2 buat dosa duk kutuk aku..baik aku g keje kurang kan dosa deme.. tapi g kerja lambat la..amik ko..11 minit lambat..adoi..nak cakap pe kat bos eh.."bos laki sy demam..sebab tu saya lambat" leh ke camtu? bos percaye ke alasan camtu?huhuhuhu..nak pikiaq alasan da wat wa rasa sangat messy..

time buat kerja wa intai cermin..adoi rambut pun serabut..ahahaha..nampak benor aku kusut..owh aku ni jenis manusia yang memerlukan tido yang cukup..weh orang ada anak kecik mane pernah cukup tido kan?! eh pada aku...tido akan cukup if nia tak nanes tengah malam..xmeragam..sebab biasa dia bangun 2 3 kali mintak nenen..thats all..bagi je nenen mama tido dengan nyaman..

aku rasa serabut sampai rasa
1. nak g wat hair treatment..>terbayang promo2 kat desa setapak tu..hair treat for rm38..rm30..pergh cam heaven je..
2. ada sorang makcik ni lalu..rambut blond penuh bergaya..gaya tak kalah tapi bukan gaya datin yg hot la..ni cool je..owh admirer style makcik..jgn lalu depan bilik saya lagi ye..kang saya meroyan
3. rasa nak sopping baju-baju baru..terbayang baju-baju kurung cap tepak sireh yang gaya tengah wat clearance kat wangsawalk itu hari..
4. rasa nak balik rumah..nasib bos cakap cuti 1/2day dimansuhkan..padan muka ko..
5. rasa perlukan rehat dan nak tido sampai lebam..
6. nak sopping je..ahahaha..eh tak boleh sopping..sebab customer pending payment dis month..Owh my cust
7. rasa nak ajak papa n nia g jalan-jalan posing2..ekekeke >motif?!<
8. rasa nak duk umah layan laki dan jaga anak..

pergh ada 8 rasa dalam jiwa aku sekarang..patut r serabut mak boot..

p/s: kadang-kadang aku terpikir..la ni byr benor summer sale kt us..ari tu masa president sale..baju tu gak..yang ni kata sale 70% pun baju tu gak..aku rasa price dia sama je..event dia cakap 70%..wth..hurm..aku kena bijak berbelanja dan menilai..ingatan aku pun harus kuat..so aku nak chiow dulu beli kismis ingatan..erk ada ke?!!

No comments:

Followers

Popular Posts