Saturday, June 11, 2011

penyatuan cinta firdaus & Jannah

ehehehehe..finally adik ipar saya berkahwin dengan gadis pilihan hatinya..not so suprise la to me..sebab kami dah kenal jannah @ cath lama dah..before aku kawen dengan papa lagi.... mula-mula memang tak berapa nak ngam..last bila cath start private message..share story the mory..kami mula rapat..ehehehe..biasa r aku..lambat mesra..nampak cam sombong..dah kenal ko tahu la camne kan..

rania pun ikut perangai aku agaknya..jenis lambat mesra..take time la nak berborak ke apa..tengok je dulu orang tu leh ngam ke tak.. orang yang paling sibuk mesti la pak ajid..sibuk apa?!!! sibuk beli kerepek?! ahahaha...sibuk cari baju utk anak dia........OMG... ha amik ko..lovely lace dia bantai belikan gown..aku tak kan nak halang..poket pak ajid..apadehal.. terus gak beli kasut yang aku cakap nk beli from us..tapi pak ajid dah xnyempat..sebab nak match kata nye..hurm beli le yang..asalkan awak suka...mama pun suka gak..huahuahau..tabah je la kan..pak ajid ni kalau dia xnak sopping jangan harap la dia nak beli pape..dah terbukak pintu ati dia tu..aku iye kan aje..> kadang-kadang hasutan aku menjadi gak< kuikuikui..giler ah..

eh terpesong jauh dari entry wedding dah ni..back to the topic..mak mertua memang dah pesan balik cepat....cepat tak cepat la mak...sebab kami bekerja..tu pun last minit pak ajid suh amik cuti ari jumaat..da la bos i tanya cam polis siasat asal amik cuti last minit..hihihihi..tabah je la..

ok gambar-gambar sekitar wedding daus n jannah dengan theme gold..


chenta hati dgn uncle nye

ibu bapa saya turut hadir membawa besan sarawak nye

mak mertua suh amik gambar gini..ehehehe..skema hocayy

doa akak semuga firdaus membimbing cath mendalami islam..insyaallah..amin..saudara baru weh..^_^
p/s : sekarang sy ada biras orang philipine..boleh belajar bahasa tagalog..selain pangakosayo..kuikuikui.

No comments:

Followers

Popular Posts