Friday, May 20, 2011

5s Chentarania

pergh..berabuk weh..ekekeke..maklum la acik bz wat 5s kat opis sampai terlupa nak 5s chentarania ni..
ok..ari ni acik wat sapu-sapuan sket...settle dah 5s kat opis aku ni..semalam audit from MPC datang..
aku memang bagi full komitmen babe kat program ni..sebab?!! bos aku pengerusi ni..so malu la dia bai..kalau opis dia tunggang langgang..aku jalankan atas rasa tanggungjawab.. kalau ikutkan tak hadap la sangat nak buat..sabtu n public holiday datang wat keje bwk si omey tu ngan pak dia sekali..tapi tanggungjawab.. korban la weh...huhuhuhu

berakhir nya 5s aku rasa berakhir la perang aku dengan musuh-musuh tegar 5s kat opis aku ni..ahahahah..bukan musuh apa pun..cuma dorang ketegaq sikit nak merajin kan diri..seperti yang aku cakap "aku tak hadap nak tolong korang kalau tak kerana tanggungjawab" so respect each other..tak kan nak malukan bos sendiri bai.. kalau nama bos baik..department kita pun naik gak..selalu aku cakap saya asik buat dosa je bos..sebab gado-gado ngan orang pasal 5s..kena lak mulut aku ni kalau dah tak tahan sabar memang setepet la orang tu dapat..tapi setepet dengan penuh berhemah yea..nada gurau..kalau aku da bertekak tu memang tengah hangat la jiwa aku..bos aku cakap..klu ko nak kira dosa..memang tak jalan la keje ko tu..tu asam garam bekerja...

betul gak cakap bis bos aku tu..dulu kalau ngan bos jantan acik banyak diam je..tapi ngan bos pompuan leh la story mory sket...tapi bukan buruk-buruk kan yea..update je la apa yang patut..da nama pun p.a...kalau aku leh cover..aku memang cover dak opis ni..maklum la depa pun kawan-kawan gak..tapi kalau dah bos pertikaikan..what can i say?!! huhuhu

so sekarang..badan aku sudah rasa lemau sebab aku rasa start dari entry yang lepas sampai semalam all out kat opis..sabtu pun datang keje..aku tengok report attendance aku..mmg aku cuti ari ahad ja..giler betull..tak pernah lagi aku wat camtu sejak lahirkan rania..mungkin aku gila..ahahahah..aku dah mula rasa muak memandang opis ni..muntah lak..kalau boleh nak balik cepat je...

tapi bz2 pun bisnes tetap jalan..ahahahaha..baju kurung readymade dah ada untuk dijual..ekekekekeke

ok lah..tunggu next entry k..gambar takdaq..malas nak upload..ekekekek

No comments:

Followers

Popular Posts