Sunday, April 10, 2011

wishlist pertama sudah tertunai

alhamdulillah..hasil kerja keras aku ngan papa akhirnya wishlist yg pertama da tertunai..syukur sgt2..da tukar handphone..bukan niat nak membazir..tp hp lama da berpuluh kali masuk workshop..sampai mekanik tu cakap..kerosakan yang sama akan berulang-ulang dan ulang lagi..huhuhu...perasaan nak beli membuak kalau hp aku kat workshop..tp bila da ok terus tak rasa nak beli..sebab aku selalu berpikir adakah ianya keperluan atau tidak...tapi papa cakap..beli je la..nanti kalau hp da makin teruk lagi susah..bukan pe..aku sayang hp aku tu byk sentimental value dia..hasil pertama aku bila kerja..lama giler kan? so hp yang baru ni pun papa yang pilih kan..aku taw dia duk survey dari hujung tahun lepas lagi..aku tak dapat IP n BB..tapi aku ada cakap nak yg macam ip or torch..last2 dapat yang cam dua-dua tu...ehehehe happy sgt..my sayang always know what the best for me..pilihan dia tak pernah lagi ada yang tak memenuhi naluri aku..
thanks my dear sayang..tak perlu la aku bagi taw model apa kan..kalau nak tahu jumpa aku..ekekeke..

p/s:tp yang duk membega hp ni pun papa je..ahahah..aku xde masa nak belek..kat opis bz kat umah layang si nia omey lak..hurm

mungkinkah hp aku gaya gini atau.......

ini..

hahaha..yang pasti hanya kami je yang tahu...xmo show takut jadi issue








No comments:

Followers

Popular Posts