Tuesday, April 19, 2011

I'm officially turned 27


picha from google..kat real cake xkan letak la no besar alam cenggini..ahahaha

Im officially turned 27 yesterday.
to me it just a number..
me still think i'm 25..ahahah
>sila perasan diri muda<
Guess that when u're 27, kau dah berada pada satu tahap usia yang matang, life yang stabil..duit yang banyak..keluarga yang bahgia dan harmoni..anak yang comel cam rania >even rambut tak banyak nia tetap comel<

 
What do i wish on my birthday?
To be honest, A LOT actually!
>,<

tapi aku takkan la nak list out kan semua..giler hape...
marah orang kampung kalau baca
 aku nak list out kat laki aku pun segan

 
So i just decide to be happy with whatever i have right now.
>my darling n my princess rania..<
Whatever is MINE.

so waitin' for my next entry mane taw tergerak ati nak wat list

p/s: tulis pendek sbb tengah pk nak adiah apa..pak ajid da tanya..
kalau gediks leh tak nak mintak segunung kasih sayang yang sentiasa meletus dan panas ibarat gunung berapi?!
owh pejadah aku mula melalut di siang hari..
serius saya akan berhenti sekarang..
tata

No comments:

Followers

Popular Posts