Tuesday, April 19, 2011

2nd Birthday Gift~thanks nuffnang n tgv

biar gambar menceritakan segalanya..hikhikhik >mood gediks<
mula-mula dapat email dari pak nuff

pastu clicking



thanks TGV

Gumbira weh aku dapat tiket pree 4 keping..walau pun aku tak g amik lagi kat opis nuffnang
ni kira 2nd gift la..1st gift aku da redeem dari clinique..

so korang moh kite pakat ramai-ramai g Tanjung Golden Village..banyak mall ada TGV.. kat umah aku wangsawalk pun dah ada TGV..
leh bawak nia tengok cite RIO

kalau nak tempah tiket kat TGV leh buat secara online juga..senang kan? pastu leh makan popcorn TGV sambil nonton movie..owh indah nya..POPCORN TGV sedap dowh...plg best time yang caramel..lemak berkrim..
aku selalu berebut ngan papa kalau makan popcorn ni..wayang gelap..tangan meraba cari popcorn ada caramel..pastu tinggal kat papa yang putih-putih je..ahahaha

eh ok la korang..nak cari maps g opis nuffnang..ahahaha..
tata


No comments:

Followers

Popular Posts