Thursday, February 24, 2011

Tahniah Anda Dapat Baby Debot

semalam got msg...zubed bagitahu dia da bersalin berat baby 4.24KG..
pergh semangat debot betul kalau dengar berat nya...sangat la tak sabar aku nak g tengok baby tu..maklum la debot..1kali ganda dari nia masa lahir...

actually zubed ni bukan opismate aku pun..
kami rapat during pergi ke BTN..biasa r..orang tengok aku sombong...mana dia nak tegur..sekali da duduk 1dorm ngan aku..baru dia taw havoc ke tak aku ni..ekekekek...
aku suke lepak ngan zubed..sebab dia ni sangat la slumber..bercakap tanpa ada tapisan...melawak sangat la dia suka...orang nampak brutal...tapi baik hati...

tadi tengok dia ingat da masuk ke wad biasa..sekali yang ada baby debot je...zubed masih di HDU coz masih kurang kuat..and masa aku g lawat dia tu da 3pack darah masuk..dia cakap lost 2liter darah..baby kuar ikut tingkap sebab besar...tapi sangat la chumel..tak sampai ati nak tinggal kan baby dia tu..sebab asing dari mak..pastu dengar lak baby dia nanes....owh sangat tidak sampai hati..cian weh..baby sorang-sorang...

ni la dia baby gegirl debot..kalau nia tengok mesti asyik nak kiss je..

debot kan pipi dia?nama masih dalam kesamaran lagi...semuga menjadi ibu yang baik..cepat recover yea zubed.. jangan lupa breastfeed kan si debot ni elok-elok...geram je...........hihihi

No comments:

Followers

Popular Posts